In voorbereiding op 4e editie van de Driving-Fun Nordschleife track-day, organiseer ik weer een theorieavond over het rijden op de Nurburgring Nordschleife. Iedereen is welkom, dus of je nu een fwd, awd of rwd hebt, dat maakt niet uit: ze komen allemaal aan bod (specifieke eigenschappen, lijnen rijden etc.)
Plaats van handeling: De Waag in Doesburg (gratis parkeren vlakbij)
Datum: Vrijdag 1 Juni
Tijd: 20:00 (eten: 18:00)
Kosten: 10 euro (bijdrage in de zaalhuur + beamer + scherm) incl 1 drankje bij de borrel.
Eten vooraf kan, geef je even op, dan kan ik plaatsen reserveren. Daarmee verloopt dit wel zo soepel; er is maar een beperkt aantal plaatsen in hun restaurant.
Doel is net als vorige keren: de achtergrond om met veel plezier, veilig over de Ring te (gaan) rijden. Heb je specifieke vragen: dat kan, mijn verzoek is wel (zodat die met voldoende tijd/aandacht beantwoord kunnen worden): kom eerder (en geef van te voren even aan hoeveel eerder je komt zodat ik ook tijd voor je kan vrijmaken) dan kunnen we die vragen 1:1 doornemen, ik ben er zelf al vanaf de namiddag!)
Het event vindt plaats in de bovenzaal van "De Waag" (zoals de naam al zegt: deze zaal is boven; maw: de trap op

Eten borrelen vooraf: vanaf rond 18:00
Start presentatie: 20:00
Einde presentatie: ongeveer 23:00
Daarna borrelen

Heb je interesse, meld je aan hieronder.
Agenda:
1. Introductie
2. Veiligheid
3. Circle of grip + basis voertuig techniek
korte break
4. Doornemen van het circuit (per sectie)
5. Video/foto materiaal
6. biertje (oid

einde
Het adres:
Stadsbierhuys De Waag
Koepoortstraat 2-4
6981 AS Doesburg
Telefoon: 0313-479617
Parkeren: als je via de A348 komt, brug over, rechtsaf naar Doesburg (naar beneden). Onderaan de afrit (voorrangskruising) rechts af, en meteen rechts de parkeerplaats op (gratis).
Vanaf daar is het ongeveer 300 meter lopen, de stad in (aan de linkerkant, tegenover het Stadhuis is De Waag).
Deelnemers:
1. Jeroen
2. Alexander
3. FrankS
4. Simon Esprit
5. ...
Onder voorbehoud:
1. Laurens
2. Steve-0
3. ...