Ik zelf heb een BMW E46, 1 van de allereerste modellen, normaal gesproken ben ik niet zo van het aftermarket spul maar nu is er 1 kentekenverlichting kapot.
wilde dit gaan vervangen voor LED, maar kom zo veel opties tegen...
iemand die dit al gedaan heeft ?
grt Michael
BMW E46 - LED kentekenverlichting
- Mr. Blue Eyes
- Mr. Blue Eyes
Re: BMW E46 - LED kentekenverlichting
niemand ?
- JWD
Re: BMW E46 - LED kentekenverlichting
Zoals je zelf al aangeeft zijn er bijzonder veel opties.
Ik kan je alleen adviseren om in ieder geval niet voor de goedkopere Chinese alternatieven te gaan want voor je het weet rij je met een knipperende kerstboom en zetten ze je aan de kant
.
Er zijn aardig wat sites te vinden met user reviews en dan zie je snel genoeg welke lang meegaan en welke niet.
Let ook op dat je ze niet TE fel besteld, ik zie weleens auto's rijden die als een reclamebord verlicht worden rondom de nummerplaat en dat is geen gezicht.
Ik kan je alleen adviseren om in ieder geval niet voor de goedkopere Chinese alternatieven te gaan want voor je het weet rij je met een knipperende kerstboom en zetten ze je aan de kant

Er zijn aardig wat sites te vinden met user reviews en dan zie je snel genoeg welke lang meegaan en welke niet.
Let ook op dat je ze niet TE fel besteld, ik zie weleens auto's rijden die als een reclamebord verlicht worden rondom de nummerplaat en dat is geen gezicht.
-