Telefonisch lastig gevallen
- Tim N
Telefonisch lastig gevallen
Sinds een aantal dagen wordt mijn vrouw lastig gevallen met telefoontjes (nummer onbekend) en sms (met nummer te zien dus)
Ga er vanuit dat het een en dezelfde persoon is, aangezien het beiden voor het eerst gebeurde op dezelfde dag. Zijn seksueel getinte sms-jes en aan de telefoon een man die een vrouwenstem nadoet.
Iemand eerder met dit bijltje gehakt? Wat kan hier tegen gedaan worden en oplossingen?
Ga er vanuit dat het een en dezelfde persoon is, aangezien het beiden voor het eerst gebeurde op dezelfde dag. Zijn seksueel getinte sms-jes en aan de telefoon een man die een vrouwenstem nadoet.
Iemand eerder met dit bijltje gehakt? Wat kan hier tegen gedaan worden en oplossingen?
-
OnlineLuco
Re: Telefonisch lastig gevallen
seksueel getinte advertenties zetten met het 06 nummer erbij, is het zo over
-
Ik weet niet hoe de Nederlandse politie/justitie te werk gaat maar in België doe je dan aangifte bij de politie met een afdruk van de smsen/telefoongesprekken (factuur). Zij stellen een proces-verbaal op en als ze de persoon telefonisch kunnen contacteren, wordt die uitgenodigd voor een verhoor. Zij stellen een verklaring op die daarna naar het parket wordt gestuurd, die daar verder over beslist. Als ze de dader niet kunnen zo kunnen opsporen maar de klachten wel aanhouden, moet je bij elk bericht aangifte gaan doen. Dan zullen ze wel sneller geneigd zijn om de dader te achterhalen en en ook het parket sneller geneigd om te vervolgen. Een opname van het telefoongesprek kan je daar alleen maar bij helpen.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik denk dat de gemiddelde gummer wel wat vrijdagavond vertier kan gebruiken.Tim N schreef: Wat kan hier tegen gedaan worden en oplossingen?
Post dat nummer eens man.
- Ar
- Auto: Prius
Ik denk dat je dat als grapje bedoeld.smiley schreef:Ik denk dat de gemiddelde gummer wel wat vrijdagavond vertier kan gebruiken.Tim N schreef: Wat kan hier tegen gedaan worden en oplossingen?
Post dat nummer eens man.
Lijkt me niet handig als TS aangifte gaat doen of de zaak groter wordt. In ieder geval laten blokkeren bij de provider en vragen of je aangifte kan doen

- Tim N
Idd Ar nummer ga ik hier nog niet posten. Let wel nog niet
Heb er even door wiebenjij gehaald.... rarara hetzelfde voor iig nog 3 a 4 mensen op het net.
Morgen onze beste vrienden maar een bezoeken

Heb er even door wiebenjij gehaald.... rarara hetzelfde voor iig nog 3 a 4 mensen op het net.
Morgen onze beste vrienden maar een bezoeken
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik heb wat meer vertrouwen in wat DF groepsdruk, dan 3 dorpen verderop je verhaal te doen aan een eenstreper die nog te dom is om te poepen, en het in het vierkante archief op zal bergen.Ar schreef:Ik denk dat je dat als grapje bedoeld.
Maar ieder zijn ding.
- Tim N
Heb zelf het nummer al gebeld, natuurlijk wordt er dan niet opgenomen.
Zal het nummer bij de provider laten blokkeren en aangifte doen.
Mocht het dan nog niet afgelopen zijn dan kom ik hier wel weer en zetten we Smiley zijn tactiek in
Zal het nummer bij de provider laten blokkeren en aangifte doen.
Mocht het dan nog niet afgelopen zijn dan kom ik hier wel weer en zetten we Smiley zijn tactiek in

- bilkert35
- Auto: E36 M3
Toets het nr eens in via google dan krijg je soms ook de naam van wie het nr is te zien.
Probeer maar eens 06-......... en 06.......
Probeer maar eens 06-......... en 06.......
- Tim N
Beiden gedaan, geen naam erbij helaas.
Vandaag naar het politie bureau.
Vandaag naar het politie bureau.