Mij een pb'tje sturen mag uiteraard ookIk wil mijn afstudeer onderzoek over de omzetbelasting gaan doen en dan voornamelijk over de wetswijziging van 2010 op artikel 6a-6j OB.
Om dit realistisch te maken heb ik meerdere ondernemers nodig die mij hierbij willen helpen:
Ondernemers of mensen die bij een onderneming in dienst zijn en te maken hebben met de nieuwe wetswijziging van de BTW belasting voor ondernemers die diensten leveren aan het buitenland. Dus gevestigd in Nederland maar bijvoorbeeld schilderwerk in België verrichten (anderen diensten en landen in de EU ook mogelijk).
Ik wil gaan onderzoeken of de doelstelling van de BTW wetswijziging als zinvol wordt gezien door deze ondernemers. Werkt de nieuwe wet in de praktijk goed? Of moeten er aanpassingen gemaakt worden. Door middel van een evaluatie wil ik dit gaan onderzoeken. De bedoeling is dus dat ik via telefoon of de e-mail een vragenlijst doorstuur die u kan beantwoorden en terugsturen.
Ik heb zoveel mogelijk ondernemers nodig die mij hierbij willen helpen.
Weet u iemand of bent u iemand die mij kan helpen, neem dan alsjeblieft contact met mij op: theaveenendaal@hotmail.com
Als dank voor uw hulp wil ik mijn afstudeeronderzoek als hij helemaal is afgerond en goedgekeurd opsturen.
Groetjes,
Thea Veenendaal