Beste forumleden,
Ik wil een MK4 navigatie in een e39 530i zetten. Op dit moment zit er een MK3 navigatie in op het 16:9 scherm. Ik heb al gelezen dat dit nieuwe navigatie in principe gewoon overgezet kan worden. Echter wil ik wel graag dat er Birdview opzit en dat de navi Speedcams aangeeft als het kan. Ik zit eraan te denken er een via ebay.de te kopen, kan ik dan ook de taal omzetten? En hoe zit het met coderen? Ik las dat je het navi moest laten coderen om al je gegevens van je auto over te zetten? Is er iemand in de buurt van Den Haag die dat kan of iemand die een zaak weet waar ik daarvoor naartoe kan? En hoe zit het met de DVD die erin moet? Kan dat een gebrande dvd zijn of is het beter om een orginele cd.
Een hoop vragen maar ik denk dat er voldoende mensen zijn die deze vragen kunnen beantwoorden:D.
Bedankt,
Daniel
BMW E39 MK4 navi
- Knot
Re: BMW E39 MK4 navi
Ik kon in mijn geval de mk2 gewoon wisselen voor een mk4. Moest nog de gps antennekabel omzetten maar dat is een mk2 probleem daar loopt je bij de wissel die je uit wil voeren niet eens tegenaan.
Update kan je laden naar 3.2 dacht ik dan heb je birdview en de taal is instelbaar of ook te programmeren, zelfde voor speedcams.
Je moet alleen een beetje handig zijn om de handel te vinden om het net (die updates).
Update kan je laden naar 3.2 dacht ik dan heb je birdview en de taal is instelbaar of ook te programmeren, zelfde voor speedcams.
Je moet alleen een beetje handig zijn om de handel te vinden om het net (die updates).
- Joy
Je zou het misschien aan B46 kunnen vragen hier op het forum. Ik weet dat ie veel met BMW navigatiesystemen heeft gedaan in het verleden.
- Knot
Ik heb ook ergens gehoord dat hij in een kwartiertje de Mk4 in mijn M5 heeft gezet 

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
MK4 kan je gewoon erin zetten. Plug and play. Let wel op dat de MK4 computer van een 16:9 scherm komt. Anders moet hij wel geprogrammeerd worden. Speedcams is waardeloos. Heb het zelf snel weer uitgezet. Heb veel liever gewoon mijn phone met een app met actuele flitsers erbij. En de dvd kan je zelf van het internet plukken. Op langzame snelheid branden met IMGburn en het liefst op een Verbatim dvd.
- Knot
Let wel op, met zelf gebrande dvd's gaat de laser stukken sneller achteruit dan met originele!
-
beste forumleden,
Weet iemand waar ik een mk4 comp. kan laten coderen van LOW naar HIGH ??
alvast bedankt.
Weet iemand waar ik een mk4 comp. kan laten coderen van LOW naar HIGH ??
alvast bedankt.
- Hans
Ik heb een vraag over de MK4 navigatie/boordcomputer die in mijn e39 zit, in het donker is het scherm nogal fel, zit er een nacht stand op? Ik kan wel de helderheid veranderen en hem zo minder fel zetten maar kan dat niet simpeler? En weet iemand een handleiding in het Nederlands te vinden op het internet, ik heb wel er wel eentje in het Engels gevonden, maar Nederlands is net wat gemakkelijker voor mij.