Het gaat om een witte E30 M3 origineel Nederlands, gebouwd in '87 met een kenteken van '89.
De teller staat op 175.000 maar goed dat zegt bij zo'n auto niet heel veel meer.
Ik heb deze van een kennis kunnen kopen die reeds begonnen was met opknappen. Al het werk wat ik niet zelf kan (spuiten en roest weghalen en behandelen) zijn al door hem gebeurd auto moet alleen nog in elkaar gezet worden. Ik heb er een leder en stof interieur bij (nog aan het twijfelen wat ik er in ga zetten) verder ga ik hem helemaal in originele staat opbouwen. Op de verstelbare koni's met setje andere veren na, maar die zaten er al onder.
In deze staat heb ik de auto opgehaald:
Ondertussen druk aan het opbouwen, dashboard er terug in gezet:
Momenteel ligt ook het tapijt er weer in en is alles van het dashboard zo goed als aangesloten. De achteras en tank heb ik alles van uit elkaar gehad en alles opnieuw gespoten en weer in elkaar gezet. Volgende is de motor eruit halen en weer helemaal netjes maken net zoals het subframe etc.
Daarna wordt de auto nog 1 keer helemaal gespoten en dan kunnen alle "losse" delen er op gemaakt worden.