Ik ben Eric Meinders, 36 jaar alweer en woon -wanneer ik weer in NL ben- in Groningen. Het wanneer ik weer in NL ben gedeelte heeft te maken met mijn werk, ik ben Survey Engineer en inspecteer olie- en gasleidingen over de gehele wereld. Afgelopen jaar was ik incl. mijn vakantie slechts 72 dagen thuis

In het verleden ZEER actief geweest in het 205 GTI wereldje, verscheidene 205GTI's/ 205 rallye en 309 GTI16's in bezit gehad, allemaal aangepakt, want het standaard vermogen was niet genoeg. Sommige omggebouwd naar racer en daar ook dagelijks mee rond gereden. Door mijn werk had ik een grotere auto nodig, eisen waren voor mij vrij simpel:
-bak vermogen
-niet iets wat je op elke straathoek ziet staan
-ruimte voor mijn koffers......
Met deze eisen in het achterhoofd gaan zoeken en kwam uiteindelijk uit bij een Jaguar XJR, geen auto waar je even lekker bochtjes mee gaat pakken

Ik ben wel een autoliefhebber pur sang maar de anderhalf jaar dat ik hem nu bezit heb ik 12000 euro

Spijtig genoeg geworden, doordat ik een cadeau voor mijn moeder even vergeten was. Ik houd niet van financieren van wagens maar vond deze zo mooi dat ik toch een poging gewaagd heb, maar de aanvraag werd afgewezen.....
Inmiddels 2 maanden verder zoek ik naar een M5, niet uit de nieuwere series, want die vind ik niet mooi, maar naar eentje van bouwjaar 2001 - 2003. Een E39 dus, ik vind de lijnen mooier van dat model. Zoektocht begonnen en eentje gevonden bij http://www.autobemiddelaar.nl , de kleur is anders dan anders, maar ja zelf ben ik ook anders dan de meeste

Toevallig gisteren op facebook een bekende van me getroffen en die verwees me naar een topic op dit forum, het E39M5 ocassion draadje. 74 bladzijden, maar toch maar begonnen door te lezen om te kijken of de wagen hiero bekend is en zo ja wat het commentaar dan was. Doordat veel links dood waren de wagen niet gevonden, maar op blz 73 bood M@rcel min of meer zijn wagen te koop aan

Dat gelezen gelijk alle autosites weer bijlangs gegaan maar ik kon de wagen niet vinden als zijnde te koop, dus hier gisteren even een account aangemaakt en hem een berichtje gestuurd (dus M@rcel als je dit leest kijk in je inbox

Goed doordat ik me hier aangemeld heb vind ik het wel zo netjes om me ook even voor te stellen, bij deze dus gedaan en hopelijk rijd ik over een dikke week rond in een BMWE39M5

Groeten,
Eric