hallo mannen.
ik zit met een probleem. ik heb een e30 met een m50 blok maar nu bokt ie vrij erg.
als ik rustig rij en ik hou een konstante snelheid aan lijkt het net of ik me koppeling niet indruk bij het stoplicht.
nu ben ik zelf monteur en zou uit pure logica denken dat het het diff is maar ik hoor m voor klapperen.
zou het evt ook nog uit het tweemassacliegwiel kunnen komen?
en zo ja is er dan een optie om van het tweemassavliegwiel een massief vliegwiel te maken?
hoor het graag.
Bas
bokkende e30 m50
- decl00ne
-
Re: bokkende e30 m50
Alleen bij koude motor? Grote kans dat er een bobine stuk is. Ook gehad bij mijn e30 m50.
- decl00ne
konstand koud warm .
en het kan wel maar het voelt meer mechanisch, daarom ging ik ook van t diff uit voordat k t in het vooronder hoorde
en het kan wel maar het voelt meer mechanisch, daarom ging ik ook van t diff uit voordat k t in het vooronder hoorde
- GTRene
en stationair en volgas doet ie wel goed?
heb je zo'n oude luchtmassa meter ofzo? wellicht versleten...
ohnee dat was bij zo'n 205 1.9 gti wat ik ooit had...die had zo'n ding met een koper naald dat dan het vlakje niet goed raakte haha...en dan deed ie raar en kon je wel bv volgas of veel planken
heb je zo'n oude luchtmassa meter ofzo? wellicht versleten...
ohnee dat was bij zo'n 205 1.9 gti wat ik ooit had...die had zo'n ding met een koper naald dat dan het vlakje niet goed raakte haha...en dan deed ie raar en kon je wel bv volgas of veel planken

- decl00ne
stationair loopt galoppeert ie wat maar dat is een scheur in een vaccuumleiding.
en volgas heb je het ook niet omdat er dan kracht op de gehele aandrijflijn staat( denk ik dan)
het is er alleen als je op dat punt zit dat er net wel of net geen kracht op staat.
en volgas heb je het ook niet omdat er dan kracht op de gehele aandrijflijn staat( denk ik dan)
het is er alleen als je op dat punt zit dat er net wel of net geen kracht op staat.