Het idee dat er 'n file ontstaat door slecht weer/sneeuw waardoor ongelukken gebeuren. Tegenwoordigheid van geest van de EVO rijder.

Discuss!

Rustig rijden tot stilstaan----> crash.Jeroen K. schreef:gewoon rustig rijden met zulk weer doet genoeg
Wat dan? hij stond toch op youtube?RVV schreef:Die vent begint wel over copy rights te zeuren in de aftiteling
+10000, had mazzel dat die links zat.Tom schreef:Ach ja waarschijnlijk ook meer geluk dan wijsheid
Dan moet hij video embedden uitschakelen in zijn youtube video als hij niet wil dat het elders gepost word.RVV schreef:Die vent begint wel over copy rights te zeuren in de aftiteling
Dacht ik dus ook, hij ging wat hard maarja is nu eenmaal zo, liever eromheen dan achterop en inderdaad na je redding niet meteen stilstaan maar met gepast spoed even een paar honderd meter verder zien te komen.Tristan schreef:Ik zou ook zeker zorgen om daar zo snel mogelijk van weg te rijden. Als hij stil zou staan, grote kans dan de volgende erop zou knallen.
dikke +1!dvh schreef:Ik spreek even voor mezelf.
In zo'n geval zorg ik dat ik ruimte hou op mijn voorganger. Mijn voet op de koppeling, eerste versnelling en ogen gericht op de achteruitkijk spiegel zodat ik , wanneer nodig, op de vluchtstrook kan schieten.
Overigens heb ik afgelopen zomer een soortgelijke ervaring gehad.
Plotseling file en voor me bonkten een paar auto's op elkaar. Ik kon nog net uitwijken door domweg de vluchtstrook ( bijna dwars ) op te schieten.. Dat scheelde letterlijk maar een haartje.
Terwijl ik de vluchtstrook op schiet zie ik in mijn linker ooghoek de auto die achter mij reed achterop mijn voorganger klappen....
Was een aardig bilknijpmomentje...
+20, er word veels te hard gereden.M@rcel schreef:Allemaal topchauffeurs hier op het forum.
Denk dat je eigenlijk maar één conclusie kan trekken? Onder dit soort omstandigheden moet je snelheid gewoon flink omlaag, dit geldt ook voor de winterbanden, 4wd en Papenburg/Ring-ridders.
EVO rijder heeft echt een engeltje op z'n schouder gehad.
Top chauffeurs en mensen die het altijd weer beter weten.............M@rcel schreef:Allemaal topchauffeurs hier op het forum.
Denk dat je eigenlijk maar één conclusie kan trekken? Onder dit soort omstandigheden moet je snelheid gewoon flink omlaag, dit geldt ook voor de winterbanden, 4wd en Papenburg/Ring-ridders.
EVO rijder heeft echt een engeltje op z'n schouder gehad.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten