Bedankt voor het warme welkom.
Teveel sites/topics dus dan wordt het niet allemaal even netjes bijgehouden.
De S12 heeft een andere motor gekregen, uiteraard weer een FJ20.
Gisteren naar de eerste meeting ermee geweest en ik hoop volgende maand een paar rondjes Nordschleife en een sessie Zandvoort te kunnen doen (weekend van 28/29 april).
De plannen voor dit jaar. Even copy paste
Dus de startmotor is vervangen, auto wilde niet starten. Tijdje aan lopen kloten en ik had er ook weinig tijd voor.
Auto van de week met hulp van Jano naar Junior gesleept om hem het probleem op te laten lossen.
Probleem had iets met kabels en een verdelerkap te maken. Wat bleek nou de kabel van de bobine naar de verdeler zat in de opening voor één van de bougiekabels en andersom. Tjah dan loopt die dus niet... ::)
Probleem dus opgelost en er donderdag even mee gereden.
Vandaag naar de Ehv meet gereden met het hok.
Het valt me op dat
- in de vijfde versnelling bij acceleratie er een "apart" geluid is. Kan het moeilijk omschrijven en misschien overdrijf ik maar ik vertrouw het niet helemaal.
- bij starten de startmotor of het vliegwiel een raar geluid maakt.
- de temperatuurmeter van de kvs in mijn dash een eigen leventje heeft. Als ik rijd blijft deze bijna tegen het nulpunt staan. Als ik de auto stationair laat lopen dan staat die mooi in het midden. Apart.... De 2 sensoren maar eens gaan vervangen die daar zitten. Zagen er niet zo heel jofel meer uit.
To do list 2012
- problemen van hierboven oplossen
- nieuwe radiator kopen en plaatsen. Gelijk upgraden dus iig een dikkere alu rad. En ook even kijken wat er mogelijk is met (slim) fans etc.
- kvs slangen vervangen
- recaro's kuipstoelen erin bakken
- deep dish stuur
- vpb voor lassen
- normaal onderhoud
- hok circuits overjagen
Winter 2012
- subframe/onderstel eronder uit. Alles laten poedercoaten/ PU verf laten spuiten (schijnt nog wat taaier/hufterproof te zijn dan coaten)
- ES PU-bushes erin
- schroefsetje
- 5 lug conversie
- remupgrade
Circuitplannen
- paar keer Nordschleife Duitsland
- Japfest 2 Donnington Park (4 sessies gekocht, iig samen met Wout daar raggen)
- Hungaroring indien mogelijk een dagje circuitrijden
Meetings
- ehv meet
- JAF
- JAE
- Nürmeet (Duitse SX meet bij/op de Ring)
Wat fotos van het witte hok op de meeting van gisteren.