Heeft iemand dit spel al en zo ja wat vinden we ervan?
Ik vond de reclamefilmpjes en het verhaal wel aanspreken, kwam vanochtend een limited edition tegen met €10 korting die hier nu ligt te wachten tot ik een paar andere games uit gespeeld heb.
Need For Speed The Run
- InjectTheVenom
- Fedmas
- Auto: G21 330e
Re: Need For Speed The Run
Ik weet niet wat ik ervan denken moet, filmpjes zagen er goed uit, maar vind eigenlijk dat NFS na most wanted nooit echt meer goed geweest is, dus ik skip m.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Ik heb hem met plezier uitgespeeld..
En dat is bij vorige NFS spellen niet gelukt omdat ze te saai of te nep waren.
- Gave auto's
- Mooie locatie's
- Slap verhaal, maar wél een verhaal!

- Gave auto's
- Mooie locatie's
- Slap verhaal, maar wél een verhaal!
- Mari Oh Oh!
En dat terwijl Shift 2 één van de weinige racers is die je het gevoel geeft dat de auto echt wat te lijden heeft. Het is zeker geen sim(al ruikt het er wel naar), maar dat de buitenspiegel en motorkap om snelheid resoneren is toch wel een erg gaaf detail. Het is echt moeilijk te beschrijven hoe dat bijdraagt aan het inlevingsgevoel zonder dat iemand het zelf ervaart. En met het lopende Project CARS wat een sim moet worden op Shift 2 basis kan dat weleens de mooiste ervaring ooit worden.Fedmas schreef:Ik weet niet wat ik ervan denken moet, filmpjes zagen er goed uit, maar vind eigenlijk dat NFS na most wanted nooit echt meer goed geweest is, dus ik skip m.
The Run lijkt me dan weer niks. Heb de demo geprobeerd(want goede story driven games gaan erin als zoete koek, zelfs een racer), maar het rijden kon me niet bekoren. En daar gaat het uiteindelijk om......
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Ik heb laatst bij een maatje project CARS gezien.
Érg indrukwekkend spel!
Érg indrukwekkend spel!
- Tom van H.
Heb het spel en vind het zeker de moeite waard, heerlijke arcade racer!
- Mari Oh Oh!
En hij is nog maar in alpha stadium(is nog niet eens bèta). Gaat echt een toppertje worden. Zeker als de physics(en het banden model) naar een hoger plan getild worden, wat zeker nog gaat gebeuren.Ferdi Gielen schreef:Ik heb laatst bij een maatje project CARS gezien.
Érg indrukwekkend spel!