http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-bli ... erngezond/Mongool na dertig jaar ontmaskerd
Opschudding in de sociale instelling ‘Het Zonnetje’ in Veurne. Een van de bewoners bekent na dertig jaar dat hij geen mongool is, maar gewoon lelijk.
De ouders van Remco Govaert (34), in feite dus een gezonde man, verzonnen de afwijking. Ze hoopten dat hun zoon – gezien zijn duidelijk mongoloïde-achtige uiterlijk – zo meer kansen zou krijgen in het leven.
‘Ik kan het niet langer verstoppen’, bekent Remco. ‘Dat aanhankelijk doen en kwijlen, dat steekt zo tegen. En ik had ook een sterk vermoeden dat de andere bewoners me door begonnen te krijgen.’
Bovendien heeft de ex-mongool andere plannen met zijn leven. ’De voorbije zeven jaar heb ik in het allergrootste geheim een ingenieursdiploma behaald. Daar wil ik nu mee verder. Ik zou graag eens een brug bouwen, ofzo.’
Ook op privégebied heeft Remco grootse plannen. ‘Ik wil een vrouwtje zoeken om kinderen mee te maken. Helaas zijn de vrouwen in de instelling aanhankelijk, en ze kwijlen ook zo hard. De mongolen vind ik ook niet zo mijn type.’
Verrekte Mongool ?!
- RVV
Verrekte Mongool ?!
- HJ2
Re: Verrekte Mongool ?!
WTF?!
Hier moet ik toch wel even om glimlachen
Hier moet ik toch wel even om glimlachen
- dvh
Lool !
Wat een koekwous !
Wat een koekwous !
Laatst gewijzigd door dvh op 24 dec 2011, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineMartijn_bmw
ja echt ongelooflijk he, ook het eerste wat bij mij opkwam bij het lezen van dit artikel...."verrekte Mongool jongûh" 

- Luco
Martijn_bmw schreef:ja echt ongelooflijk he, ook het eerste wat bij mij opkwam bij het lezen van dit artikel...."verrekte Mongool jongûh"

- Downforce Hans
Die Luco heeft het nog lang volgehouden..................nou is dat voor hem eigenlijk ook wel een makkie natuurlijk............. 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Heel apart verhaal dit inderdaad.
Een soort wolf in schaapskleren.
Een soort wolf in schaapskleren.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Lulverhaal natuurlijk.
Een paar andere koppen van die website:
- Bonnetjes voor seksueel misbruikte kinderen
- Varkensvlees gevonden bij Sharia4Belgium
Oja, en lees dit vooral ook eens en bedank jezelf dan nog eens of je er één letter van geloofd.
http://tvolen.be/redactie/
Een paar andere koppen van die website:
- Bonnetjes voor seksueel misbruikte kinderen
- Varkensvlees gevonden bij Sharia4Belgium
Oja, en lees dit vooral ook eens en bedank jezelf dan nog eens of je er één letter van geloofd.
http://tvolen.be/redactie/
- Michel P
Hollands next top mongolDownforce Hans schreef:Die Luco heeft het nog lang volgehouden..................nou is dat voor hem eigenlijk ook wel een makkie natuurlijk.............

Mooi format
- Luco
Dan win jij met een straatlengte voorsprong.Michel P schreef:Hollands next top mongolDownforce Hans schreef:Die Luco heeft het nog lang volgehouden..................nou is dat voor hem eigenlijk ook wel een makkie natuurlijk.............![]()
Mooi format