Hyundai Terracan?? Mitsubishi?
- Ar
- Auto: Prius
Hyundai Terracan?? Mitsubishi?
Mijn broertje zoekt een goedkope 4x4 trekpaard op grijs kenteken. De huidige is een kleintje.
Een X-trail is een goede optie, maar voor een gering bedrag kun je ook een Terracan kopen. De Galopper was meen ik een oud model Pajero. Is de Terracan door Hyundai zelf ontworpen? Of is het deels een Mitsubishi? Wat zijn de ervaringen m.b.t de betrouwbaarheid?
Wordt het trouwens niet tijd om een Koreaans subforum aan te maken?
Een X-trail is een goede optie, maar voor een gering bedrag kun je ook een Terracan kopen. De Galopper was meen ik een oud model Pajero. Is de Terracan door Hyundai zelf ontworpen? Of is het deels een Mitsubishi? Wat zijn de ervaringen m.b.t de betrouwbaarheid?
- duifjes.com
Re: Hyundai Terracan?? Mitsubishi?
Gallopper Gallopper zoals ie in NL heet is een Mitsu kloon volgens mij....wat ik wel 'weet' is de kwaliteit om te huilen was...onderdelen lastig , overhitting etc....Ar schreef:Mijn broertje zoekt een goedkope 4x4 trekpaard op grijs kenteken. De huidige is een kleintje.
De eerdere Hyundai/Kia 4x4 gingen volgens mij wel de nodige koppelingen doorheen....ding mocht een boel trekken....kunnen niet echt...
Wat wil die ermee doen en wat wil hij uitgeven...
- tomgtr
Zou liever voor een oudere Landcruiser/Pajero of als je grijs kenteken wil en dus niet zo hecht aan zitruimte een Hilux. Zal wel iets duurder zijn dan een Koreaan, maar de vroegere koreaanse 4x4 waren niet voor niks zo goedkoop.
- Ar
We hebben het erover gehad, maar ik denk dat een X-trail het beste is met een 2.2 dci. Het verbruik is een stuk gunstiger en ze kosten niet veel. Het is wel jammer dat voor de facelift de tellers centraal in het dashboard zitten. Buiten een McLaren f1 zie ik het nut er niet van in.
- tomgtr
Ar schreef:Buiten een McLaren f1 zie ik het nut er niet van in.

- Timmert
Als die 2.2DCi een Renault blok is, zou ik daar ook voor uitkijken..
- Luco
Als je dan toch een trekpaard op grijs kenteken wilt hebben, ging ik voor de Patrol ipv de xtrail.
- Knot
2.2dci staat mij ook iets negatiefs van bij.... kan er alleen even niet specifiek op komen.
- Ar
Ik dacht ook dat en Renault blok is, maar in de volgende link wordt geschreven dat het van Nissan zelf is. De injectoren zouden een probleem zijn.
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=120582
De caravanrijders zijn er tevreden over.
http://www.caravantrekker.nl/review/geb ... ie=X-Trail
@Luco
Mijn broertje kan mijn auto lenen voor als het echt zwaar wordt.
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=120582
De caravanrijders zijn er tevreden over.

http://www.caravantrekker.nl/review/geb ... ie=X-Trail
@Luco
Mijn broertje kan mijn auto lenen voor als het echt zwaar wordt.