[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZZlD_uO69Q&hd=1[/youtube]
Dat wordt duwen als 'ie weer terug is bij zijn rental.

WARNING schreef:Do not attempt to re-enact any of the Junior's awesome driving on public roads without medical professionals stand by.
Ik ook, die kerel is zo'n gigantische idioot!! Krijgt waarschijnlijk een hard plassertje van zijn eigen spiegelbeeld en beeld zich in dat Vettel volgende week belt voor een rijles.RVV schreef:Ach de showfactor van Junior vind ik wel geinig..
Dat weet ik ook wel. Daarom vind ik het ook zo aandoenlijk zo aanwezig proberen te zijn jezelf zo op de voorgrond projecteren dat mensen je vanzelf wel moeten gaan volgen en meer van dat soort dingen.Dennis Cavallino schreef:@Tom: ik denk dat je hem iets te serieus neemt.
Die jongen leeft zijn leven met een dikke knipoog en grote glimlach. Hij vergroot zijn eigen 'karikatuur' graag om andere mensen te stangen. Dat kan ik wel waarderen. Ego's genoeg in deze wereld, dan liever van iemand die best een potje kan sturen, zelfspot heeft en er nog wat mee doet ook.
Het is nooit goed. Als je heel goed bent, maar bescheiden, dan geeft men commentaar op je bescheidenheid.
Ben je heel goed, maar schreeuw je het van de daken, dan trappen azijnpissers je weer naar beneden.
Cav neuriet hardop: I'm sexy and I know it :strong:
Andre schreef:Junior doet er gewoon alles aan om een zitje te krijgen. Ik zou als sponsor niet zo blij zijn met zijn opvallende verschijning. Hij loopt teveel te pochen over zich zelf. Vd ende is ook zo n type. In de hekken springen bij CPZ en hand op eigen borst en schreeuwen. Ze zijn heel erg aanwezig zeg maar.
Ik vindt rijders als Kox veel beter. Minder opvallend maar die heeft wel zijn leven lang kunnen leven van autosport en heeft mooie fabrieks contracten gehad en nog steeds.
Toch zie je vaak fabrieks rijders die professioneler overkomen. Als ik een grote Sponsor was gaf ik liever geld aan rijders zoals Kox, Priaulx etc dan een paar van die schreeuwende rijders uit zandvoort.
Volgens mij moet je eerst kijken om te weten of het een prutsfilmpje is, slimpiemaarten22 schreef:Niemand verplicht je om ernaar te kijken, dus dan kijk je toch lekker niet!
Volgens mij had jij je mening al klaar voordat je uberhaupt het filmpje gezien had.Downforce Hans schreef:Volgens mij moet je eerst kijken om te weten of het een prutsfilmpje is, slimpiemaarten22 schreef:Niemand verplicht je om ernaar te kijken, dus dan kijk je toch lekker niet!
maarten22 schreef:Volgens mij had jij je mening al klaar voordat je uberhaupt het filmpje gezien had.Downforce Hans schreef:Volgens mij moet je eerst kijken om te weten of het een prutsfilmpje is, slimpiemaarten22 schreef:Niemand verplicht je om ernaar te kijken, dus dan kijk je toch lekker niet!
+1Andre schreef:Junior doet er gewoon alles aan om een zitje te krijgen. Ik zou als sponsor niet zo blij zijn met zijn opvallende verschijning. Hij loopt teveel te pochen over zich zelf. Vd ende is ook zo n type. In de hekken springen bij CPZ en hand op eigen borst en schreeuwen. Ze zijn heel erg aanwezig zeg maar.
Ik vindt rijders als Kox veel beter. Minder opvallend maar die heeft wel zijn leven lang kunnen leven van autosport en heeft mooie fabrieks contracten gehad en nog steeds.
Toch zie je vaak fabrieks rijders die professioneler overkomen. Als ik een grote Sponsor was gaf ik liever geld aan rijders zoals Kox, Priaulx etc dan een paar van die schreeuwende rijders uit zandvoort.
Andre schreef:Junior doet er gewoon alles aan om een zitje te krijgen. Ik zou als sponsor niet zo blij zijn met zijn opvallende verschijning.
Hij liep in ieder geval niet te verkondigen dat hij de beste rijder van Italië was.......MartijnGizmo schreef:Andre schreef:Junior doet er gewoon alles aan om een zitje te krijgen. Ik zou als sponsor niet zo blij zijn met zijn opvallende verschijning.
Schijnt best ok te werken voor sommigen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten