Niet geschoten is altijd mis

Ik vind dat het ook wel eens afgelopen mag zijn..
(nu nog ook een petitie zien te vinden tegen de verhoging van de WOZ premie...)
Mijn sarcasmmeter slaat wel een beetje uit, toch kan ik bovenstaande niet ontkennen.HansD schreef:Ik denk niet dat er vanuit hier heel veel respons op komt. Wat ik begrepen heb is de meerderheid hier voor het streng handhaven van regels zonder uitzonderingen en aangezien dit regels zijn zullen ze zich er netjes aan conformeren.
Jeroen K. schreef:signed! ik wil niet eens weten wat het kost als ze je pakken met smsen tijdens het rijden als bellen al naar 220 euro gaat... en laat ik die 2 nu constant doen als ik niet dik boven de snelheids limiet zit.... kortom gewoon boetes afschaffen behalve rood licht. das de enige die ik nodig vind...
Ga weg pubertje.Jeroen K. schreef:signed! ik wil niet eens weten wat het kost als ze je pakken met smsen tijdens het rijden als bellen al naar 220 euro gaat... en laat ik die 2 nu constant doen als ik niet dik boven de snelheids limiet zit.... kortom gewoon boetes afschaffen behalve rood licht. das de enige die ik nodig vind...
Ik weet niet of dit als sarcastisch moet worden opgevat?Jeroen K. schreef:signed! ik wil niet eens weten wat het kost als ze je pakken met smsen tijdens het rijden als bellen al naar 220 euro gaat... en laat ik die 2 nu constant doen als ik niet dik boven de snelheids limiet zit.... kortom gewoon boetes afschaffen behalve rood licht. das de enige die ik nodig vind...
Macboy schreef:Toeteren en geluidsoverlast slaat nergens op. Voor de rest dikke prima die verhogingen.
*zucht* dacht dat jij het allemaal wel snapte..Jeroen K. schreef:signed! ik wil niet eens weten wat het kost als ze je pakken met smsen tijdens het rijden als bellen al naar 220 euro gaat... en laat ik die 2 nu constant doen als ik niet dik boven de snelheids limiet zit.... kortom gewoon boetes afschaffen behalve rood licht. das de enige die ik nodig vind...
En bekijk dan die link nog eens met boetes...Het boetebedrag wordt:
€70
wtf? das toch de keuze van die ouders zelf?duifjes.com schreef:Erbij kan........roken bij kinderen in de auto € 1.000,=
Exact!Jeroen K. schreef:wtf? das toch de keuze van die ouders zelf?duifjes.com schreef:Erbij kan........roken bij kinderen in de auto € 1.000,=
Helemaal mee eensduifjes.com schreef:Parkeren op een gehandicaptenparkeerplaats 180 340 EENS
Bellen in de auto 180 220 EENS
Door rood licht rijden 180 220 EENS
Onnodig geluisdoverlast veroorzaken 180 340 ONZIN
Over wegbaan rijden met rood kruis 180 220 EENS
Voetganger op zebrapad niet voor laten gaan 180 340 EENS
Geen gordel dragen 100 120 EENS
Over verdrijvingsvak rijden 180 220 EENS
Rijden met lekke uitlaat 200 240 EENS
Zicht voorruit minder dan 55% EENS
HansR nee tuurlijk niet dikke vette cashcow.......alleen in bepaalde dingen kan ik me wel vinden.....Hans R schreef:Ja leuk allemaal maar denken jullie nu echt dat het straks een stuk veiliger is op de weg door deze verhogingen?
Juist!![]()
Alleen die voorkan ik begrijpen special voor de aso's. (hetzelfde geldt voor de voetgangers)
Voor mij gaat het niet zo zeer om de 'hoogte' van de boete , maar meer om het 'verhogen' ervan. Iemand gaat echt niet in een keer NIET bellen in de auto omdat de boete van 180 naar 220 gaat, of in een keer z'n uitlaat maken omdat ie geen 240 wil betalen, maar wel 200.allen schreef:Hans, het wordt waarschijnlijk geen donder veiliger. Echter maak je je waarschijnlijk toch al nooit schuldig aan een van die genoemde overtredingen. Dus vanwaar al die drukte? Als ze besluiten om die boetes met 800 euro op te hogen, wordt je er waarschijnlijk nogsteeds niet slechter van...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast