-Wie rijdt er met de moderne systemen op stevige motoren?
-Welke installatie rij je mee op welke motor? LPI? VSI?
-Gebruik je een kleppen additief?
-Hoe probleemloos is het?
Bij voorbaat dank!

Ziek word ik inderdaad van het tanken. Vandaar een kleine inventarisatie van gebruikers-ervaringen.Robertdj schreef:Ben je ziek?
Cool!Dickh. schreef:Ok, was niet zo heel erg lang, maar ik heb toch ruim 60K op de T5 met LPG gezet. En als je dan in ogenschouw neemt dat ie echt overal voor ingezet werd was ik zeer tevreden. Liep trouwens op gas een stuk sneller dan op benzine. 216 vs 203km/h.
tja we zijn geen filantropische instelling hesteve smith schreef:Tja, over regulier onderhoud loopt elke leasemaatschappij altijd te zeiken, laat staan dat je auto's daadwerkelijk "in optimale technische conditie gaat houden". Ik denk dat elke auto bij mij 5x zoveel onderhoud krijgt als welke leasebende dan ook zou toestaan. Ik kijk gewoon tegen onderhoud anders aan. Jullie onderhouden om iets rollend te houden, ik vind dat je er elke dag de 100% van moet kunnen vergen en pas daar dus onderhoudsschema's op aan.
Anders: Of materiaal het begeeft is niet de vraag, hoe snel/planbaar materiaal het begeeft is de vraag. En als ik m'n collega dus tig rondes Papenburg zie driften met een B10 3,5 op Prins VSI ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die daar probleemloos mee rond knallen....
Sterker nog Steve is Karen Millen............en ik heb gelijk antwoord op mijn vraag........and that is a negative........RVV schreef:Kut Karen Millen heeft Steve zijn account gehacked
LOL, dat is een misverstand.Oof schreef:Volgens mij heb je een kleine hekel aan Volvo's maar die Zweedse boten doen het wel erg goed op gas.
De oude zeg maar tot en met 850 reeks hebben geen additieven nodig. Alleen regelmatig de bougies vervangen en ze vinden wat duurdere/koudere bougies ook wel lekker. De leukere motoren als een T5 en of R doen het goed op gas.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten