Standaard zit er op de GTD al behoorlijk veel standaard. Maar samen met de optiepakketen die echt gewoon voor dumpprijzen worden aangeboden heb ik een mooie dikke kar.
5D
Carbon Steel Grey
18" Vancouver velgen
DSG
Executive pakket
Advance pakket
Winter pakket
Premium telefoon
Standaard zit er op climate controle, cruise controle, boordcomputer plus, top-sportstoelen, sportstuur, flippers aan stuur voor DSG, zwarte hemelbekleding, regensensor, lichtsensor, middenarmsteun, bekleding Jacky.
Als opties krijg ik erbij xenon lampen met LED achterlichten, navigatiesysteem RNS310 met USB aansluiting voor muziek, premium geïntegreerde telefoon, verwarmbare stoelen (eindelijk !), ruitenwisservloeistofmeter, alarm plus, PDC voor en achter, automatisch dimmende binnenspiegel.
Het advance pakket én het executive pakket kosten samen maar € 425. Tegen zo'n aanbieding kun je natuurlijk nooit nee zeggen.
Ik zat heel erg te twijfelen over de kleur. Wilde grijs, maar wilde ook zwart. Uiteindelijk is het Carbon Steel Grey geworden want die zit er precies tussenin en is ook nog eens een exclusieve kleur voor de GTD/GTI.
Hier ga ik veel plezier aan beleven !
Kleur:
Velgen:
Interieur (alleen navigatie iets anders)