Fanboys, en liefhebbers.

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Volvoturbo

Fanboys, en liefhebbers.

Bericht door Volvoturbo » 22 nov 2011, 11:12

In dit forum zie je toch veel verschillen. :D

De meeste mensen hier zijn autoliefhebbers, die kunnen elk merk wel waarderen.
Maar als je veel topic's doorneemt, zie je toch echt dat er ook fanboys zijn die alleen op één merk zweren, en dat is jammer. BMW word hier zowat door je strot gedouwd :D. Maar dat is logisch, want het is op zich wel het summum van normale personenauto's natuurlijk. Vorige week in een e39 Bmw 540i Automaat gereden, en dat rijd toch wel echt extreem luxe.

Maargoed, het lijkt mij een uitdaging om van elk continent op aarde iets positiefs te zeggen over het merk. In plaats van iets negatiefs.

Een topic met alleen maar pluspunten! :tong:

Voorbeeld:
Laat ik met het ergste beginnen, wat zijn de positieve punten van een Dacia Logan MCV :swinging:

RVV

Re: Fanboys, en liefhebbers.

Bericht door RVV » 22 nov 2011, 11:32

Laat ik met het ergste beginnen, wat zijn de positieve punten van een Dacia Logan MCV
Dat een aantal DF'ers niet onverdienstelijk in de Dacia cup hebben gereden.

Richard430

Bericht door Richard430 » 22 nov 2011, 13:41

Dacia logan mcv.

Goedkoop, ruim, en het rijdt nog geeneens zo heel verkeerd.

Probeer nu eens de pluspunten op te noemen van een Smart Fortwo CDI.
Dat die zuinig is en makkelijk in te parkeren, is logisch. Maar verder?

Rupie

Bericht door Rupie » 22 nov 2011, 14:55

Gewoon leuke auto, geen bullshit.

edit: oh wacht even, ik dacht dat het over dat terrein ding ging. Ik laat leuk dan wel weg. Dan wordt het: gewoon geen bullshit :blink:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 22 nov 2011, 16:01

Ach elk merk heeft z'n mooie en minder mooie modellen. Feit is gewoon dat de Duitse merken BMW, MB en Audi erg goed bezig zijn. Zowel qua design, motoren, rij eigenschappen en degelijkheid.
Het klopt eigenlijk allemaal wel bij die merken, maar elk merk richt zich toch weer op een iets andere doelgroep. BMW is toch de sportiefste van de drie waardoor het op dit forum hoog aangeschreven staat.

Ook vind ik persoonlijk dat Hyundai en Kia gewoon goed bezig zijn de laatste tijd. De modellen zien er goed uit en bieden veel waar voor hun geld. Het rijden en het materiaalgebruik is misschien nog niet zo als in een Golf of een Astra, maar dat gaat ongetwijfeld komen. En vanaf dan is het wachten op de GTI van Koreaanse komaf.

Maar als het een RWD boot moet zijn (waar het hier toch in 85% van de gevallen om gaat op dit forum) dan kun je bijna niet om BMW heen :lol:

Plaats reactie