Vorig jaar heeft m’n vriendin (Patty) een ongeluk gehad op de A10 bij Amsterdam, automobilist zag een vrachtwagen over het hoofd, vracht wagen tikte de invoegende auto links achter aan, deze begon te tollen en klapte vervolgens links voor op de auto, die links naast de vrachtwagen reed, waar mijn vriendin dus in zat. Met remmen zoveel mogelijk snelheid eruit proberen te halen maar de klap was toch heftig…
Na heel wat onderzoeken kwamen ze tot de conclusie dat ze een whiplash heeft opgelopen tijdens de crash.
Nu zijn we meer dan een jaar verder en de verzekering van de tegen partij zegt dat een whiplash niet medisch word erkend dus moeten we zelf mogen opdraaien voor de kosten die we maken ter gevolg van het ongeval (aardig hé!).
Nu weet ik dat er op DF meerdere ‘bedden koningen’ zijn, dus vandaar…
We zijn zelf al bij meerdere bedden winkels in de buurt geweest en bedden/matras getest maar Tempure komt toch bij Patty het beste tot z´n recht. Als ze hier op ligt voelt ze gewoon niets van haar pijn in haar nek en rug.
Een hele verademing voor haar. Nu willen wij zo´n bed gaan aanschaffen en wil ik jullie vragen of jullie mij een PB kunnen sturen met een offerte.
Langs komen is natuurlijk makkelijker maar omdat ik het aardig druk heb en weet dat sommige niet echt bij mij in de buurt wonen lijkt mij dit makkelijk voor bij de

Begin volgende week (22-11-2011) willen we een bestelling gaan plaatsen.
Ik heb een linkje met een PDF met het type bed. Deze folder kregen we van de Tempur zelf.
Hier wat gegevens van het bed:
Merk: Tempur
Type: Pestige
Type matras: Deluxe Matras 22cm
Bed bodem: (Cloud) Flex 500 Bedbodem (vlak) 180x210
Kleur: Antracite
https://docs.google.com/open?id=0Byg9pD ... MxOTFmMmY5
Heel erg bedank alvast namens mijzelf en Patty