Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
- Locatie: NL
Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Al meer dan vier jaar rijdt ik eigenlijk naar tevredenheid in een MB W203 C180. Maar ja, zo af en toe wil je wel wat anders en met name in de Alpen is het met een koppelarm torretje, een voetrem en een handbak best behelpen. Daarnaast worden de kids wat groter en de bagageruimte achterin de W203 kombi houdt ook niet over.
Aangezien ik nog nooit een BMW als daily heb gehad, maar er wel twee als hobby auto's heb, wilde ik dat maar eens gaan rechtbreien. Daarnaast stond een zespitter op het verlanglijste vanwege de zijdezachte loop en relatieve zuinigheid. De zoektocht beperkte zich tot auto's zonder de M-tupperware. Uiteindelijk is de keus gevallen op een E39 530i touring.
Enkele spec's:
Model: E39 530i Touring van 1e eigenaar
Bouwjaar: 9/2003
km stand: 139000
Kleur: Titaan silver
Interieur: Zwart leer
Verder zitten er een aantal leuke extra's op zoals:
- Schuifkanteldak (glas)
- Proffesionele navi (16:9)
- 5traps automaat
- Multifunctioneel stuurwiel
- PDC
- Bi-Xenon
- Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen op de bestuurdersstoel
- Stoelverwarming
- Parallel speiche (stijl 82) 16" wielen (zomerset)
- Winterset (eveneens 16")
+ nog wat andere nuttige zaken
Foto's volgen nog; deze staan nog op de D300s.
Vrijdagmiddag haal ik hem op. Nou nog de W203 zien te slijten.
Aangezien ik nog nooit een BMW als daily heb gehad, maar er wel twee als hobby auto's heb, wilde ik dat maar eens gaan rechtbreien. Daarnaast stond een zespitter op het verlanglijste vanwege de zijdezachte loop en relatieve zuinigheid. De zoektocht beperkte zich tot auto's zonder de M-tupperware. Uiteindelijk is de keus gevallen op een E39 530i touring.
Enkele spec's:
Model: E39 530i Touring van 1e eigenaar
Bouwjaar: 9/2003
km stand: 139000
Kleur: Titaan silver
Interieur: Zwart leer
Verder zitten er een aantal leuke extra's op zoals:
- Schuifkanteldak (glas)
- Proffesionele navi (16:9)
- 5traps automaat
- Multifunctioneel stuurwiel
- PDC
- Bi-Xenon
- Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen op de bestuurdersstoel
- Stoelverwarming
- Parallel speiche (stijl 82) 16" wielen (zomerset)
- Winterset (eveneens 16")
+ nog wat andere nuttige zaken
Foto's volgen nog; deze staan nog op de D300s.
Vrijdagmiddag haal ik hem op. Nou nog de W203 zien te slijten.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Klinkt goed!
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8717
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Staat de 203 op internet??
-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
- Locatie: NL
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Op dit moment op MP: http://tinyurl.com/cxsvnt5" onclick="window.open(this.href);return false;Martin van der Zwaard schreef:Staat de 203 op internet??
Mvrgr,
Raymond
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 28658
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
klinkt als een mooie opvolger, gefeliciteerd! al is je oude W203 ook niet verkeerd zo te zien 

- HJ2
- Berichten: 3692
- Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
- Locatie: Delluf 'shire'
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Zeer fraai!
Ben benieuwd naar de foto's.
Ik ben zelf ook aan het kijken naar zo iets
Ben benieuwd naar de foto's.
Ik ben zelf ook aan het kijken naar zo iets

-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
- Locatie: NL
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Ik heb even een paar foto's van de verkoper gejoept.



Laatst gewijzigd door raymondw op 09 nov 2011, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jurriuit
- Berichten: 1020
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 14:26
- Locatie: Zuid-Oost Brabant
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Strakke, stijlvolle bak.
Precies goed zo!
Precies goed zo!
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 28658
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
mooi en stijlvol 

-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
- Locatie: NL
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Bedankt voor de reacties; Gistermiddag heb ik de E39 opgehaald. Bij aankomst (tegen 16:15) stond de auto al klaar; Na het regelen van de formaliteiten hebben we nog onder het genot van een kop koffie wat nagepraat waarbij het gesprek met name ging over Z8'jes en M1'tjes. Tegen een uur of half zes hebben we afscheid genomen en zijn weggereden. In eerste instantie stuurde de navi ons langs alle steden in de omgeving; Lage, Bielefeld, Gutersloh. Toen hij ons naar Munster wilde hebben vroeg ik mijn vader naar de settings van de navi te kijken; deze bleek op het vermijden van snelwegen ingesteld te staan. Na dit gecorigeerd te hebben werden we snel naar de A33 richting Osnabruck geleid. Mijn eerste indrukken zijn;
De M545B30 laat zich eigenlijk het beste vergelijken met een M30B35, maar dan veel geraffineerder en dankzij VANOS behoorlijk wat sterker in de low-range en de mid-range waarbij de loopcultuur een order beter is. Subjectief is de tussen acceleratie van 120km/h-160km/h een stuk minder vlot dan mijn E28 M5 dat in zijn vijfde verzet kan, maar goed de E28 M5 heeft 40Nm en 55pk meer en belangrijker, is behoorlijk wat lichter. De EHK-automaat kent twee kick-down standen. De eerste schakelt in trapje terug en de tweede gaat twee trapjes terug. Dit laatste is wel nodig om echt snel te zijn, maar dat is niet waar deze motor echt in uitblinkt. Wel in souplesse, loopcultuur en raffinement waarbij er altijd meer dan voldoende vermogen aanwezig is.
De besturing is een genot. Mijn E28 stuurt al aanzienlijk beter dan mijn E34, maar de tandheugel besturing is direct en precies over de gehele stuuruitslag en verlangt bijna geen correcties. Het is een wereld van verschil t.o.v de W203 veel indirecter is.
Verder kan ik aan de E39 merken dat deze echt een stapje hoger is dan de E34. De E39 is veel meer op comfort en ruimte gericht, maar doet dat zonder zijn afkomst te verlogenen. Het is en blijft een rijdersauto, al doet de E34 dat wel beter. De E39 voelt ruimer aan, en is dat ook. Verder zitten er een leuk aantal opties op. De eerste eigenaar was zo slim om het premium pakket te bestellen, dus inclusief schuifkanteldak, PDC, Xenon lichten. Ook zit er een komfort-interieur in, dus electrische stoelen met drie geheugens inclusief de stuurkolom. Het multifunctionele stuurwiel kent de nodige functies, maar die heb ik nog niet allemaal langs kunnen lopen. Wel leuk is de TV-functie die op het 16:9 scherm zit.
T.o.v mijn W203, maar ook t.o.v de E46 en E91 is de kwaliteit van het interieur van een andere orde. Aan alles is te merken dat BMW zich veel moeite heeft gegund om een zeer hoogwaardig interieur te maken. Ook ten opzichte van een E34 met standaard interieur voelt de E39 veel hoogwaardiger aan. Dat geldt met name voor de tunnelbak en de middenconsole. Bij de E39 is de look-en feel een stuk beter. N.B dat geldt niet bij E34's met een vollederen of kompleet lederen interieur, maar dat is alleen aan M5jes voorbehouden geweest en ook die zijn dungezaaid (zoals de mijne).
Maar goed, tegen een uur of half negen werd het wel tijd om wat te eten, dus zijn we bij Rheine de AB maar afgegaan voor een bezoekje aan het Autohof, alwaar je prima kunt eten. Al met al zijn de eerste indrukken heel goed; nou nog even een afspraak maken bij de RDW voor de aanvraag van het NL kenteken.
De M545B30 laat zich eigenlijk het beste vergelijken met een M30B35, maar dan veel geraffineerder en dankzij VANOS behoorlijk wat sterker in de low-range en de mid-range waarbij de loopcultuur een order beter is. Subjectief is de tussen acceleratie van 120km/h-160km/h een stuk minder vlot dan mijn E28 M5 dat in zijn vijfde verzet kan, maar goed de E28 M5 heeft 40Nm en 55pk meer en belangrijker, is behoorlijk wat lichter. De EHK-automaat kent twee kick-down standen. De eerste schakelt in trapje terug en de tweede gaat twee trapjes terug. Dit laatste is wel nodig om echt snel te zijn, maar dat is niet waar deze motor echt in uitblinkt. Wel in souplesse, loopcultuur en raffinement waarbij er altijd meer dan voldoende vermogen aanwezig is.
De besturing is een genot. Mijn E28 stuurt al aanzienlijk beter dan mijn E34, maar de tandheugel besturing is direct en precies over de gehele stuuruitslag en verlangt bijna geen correcties. Het is een wereld van verschil t.o.v de W203 veel indirecter is.
Verder kan ik aan de E39 merken dat deze echt een stapje hoger is dan de E34. De E39 is veel meer op comfort en ruimte gericht, maar doet dat zonder zijn afkomst te verlogenen. Het is en blijft een rijdersauto, al doet de E34 dat wel beter. De E39 voelt ruimer aan, en is dat ook. Verder zitten er een leuk aantal opties op. De eerste eigenaar was zo slim om het premium pakket te bestellen, dus inclusief schuifkanteldak, PDC, Xenon lichten. Ook zit er een komfort-interieur in, dus electrische stoelen met drie geheugens inclusief de stuurkolom. Het multifunctionele stuurwiel kent de nodige functies, maar die heb ik nog niet allemaal langs kunnen lopen. Wel leuk is de TV-functie die op het 16:9 scherm zit.
T.o.v mijn W203, maar ook t.o.v de E46 en E91 is de kwaliteit van het interieur van een andere orde. Aan alles is te merken dat BMW zich veel moeite heeft gegund om een zeer hoogwaardig interieur te maken. Ook ten opzichte van een E34 met standaard interieur voelt de E39 veel hoogwaardiger aan. Dat geldt met name voor de tunnelbak en de middenconsole. Bij de E39 is de look-en feel een stuk beter. N.B dat geldt niet bij E34's met een vollederen of kompleet lederen interieur, maar dat is alleen aan M5jes voorbehouden geweest en ook die zijn dungezaaid (zoals de mijne).
Maar goed, tegen een uur of half negen werd het wel tijd om wat te eten, dus zijn we bij Rheine de AB maar afgegaan voor een bezoekje aan het Autohof, alwaar je prima kunt eten. Al met al zijn de eerste indrukken heel goed; nou nog even een afspraak maken bij de RDW voor de aanvraag van het NL kenteken.
-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
- Locatie: NL
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Ondanks dat ik bij de bel.dienst netjes melding heb gemaakt van het invoeren van een auto op buitenlands kenteken en daarvoor tijdelijke vrijstelling BPM en MRB heb gekregen, wil ik de kat niet op het spec binden door al wel met de E39 gaan rijden. Getuige een recent artikel in het regionae dagblad hanteert de politie hier in Twente hun eigen regels, en ik heb nog tijd, noch zin om in het voorkomende geval naar de rechter te stappen om mijn gelijk te halen. M.a.w, de E39 wordt tot de keuringsafspraak in de hal gestald, maar daarvoor moest ik eerst het nodige opruimen. Omdat ik dit jaar niet meer verwacht nog in de E28 te gaan rijden heb ik maar besloten deze op zijn overwinteringsplek te zetten, dus gisteren was het een behoorlijke godendans tussen de auto's.
Annie heeft gisteren de E39 van binnen schoongemaakt terwijl ik wat orde in de chaos heb geschept. Tegen een uur of vijf had ik weer een extra autoplek vrij en tijdens het starten van de M88/3 blijkt pas echt hoe stil die M54 tewerk gaat. Nou vind ik de M88/3 nog niet eens overheersend, maar toen ik de E39 voor de brug wilde zetten, was het net of deze afgeslagen was. Ik miste de positie van de toerenteller naald, dus ik stond met mijn poot al op het gaspedaal die in no-time 4000RPM aangaf. Tja, en dan laat die M54 zich wel horen.
Omdat ik de M88/3 niet koud ga wegzetten heb ik er wel een behoorlijk stuk mee gereden en dan blijkt hoe groot het verschil tussen de verschillende vijf-series wel niet is. De E28 is vele malen kleiner, een stuk smaller maar bovenal minder overdadig beladen met luxe. De E39 is compleet het tegenovergestelde van dat. Op het moment dat ik weer terug kwam moest de E34 M5 er even uit en als je die met zijn luchtpomp start, is de M88/3 niet eens meer hoorbaar. Sterker nog, bij de buurman was iemand op bezoek met een Impreza GTT en een bleerpijp en die verstomde onder het fortissimo van mijn S38 :crazy
Als je dan de E34 met de E39 vergelijkt, voelt de E34 veel meer als een maatpak die om je heen gegoten is. De E28 is daar te klein voor en de E39 weer te groot. Alle auto's hebben wat, maar ik ben er mijn E34 M5 wel weer meer door gaan waarderen.
Annie heeft gisteren de E39 van binnen schoongemaakt terwijl ik wat orde in de chaos heb geschept. Tegen een uur of vijf had ik weer een extra autoplek vrij en tijdens het starten van de M88/3 blijkt pas echt hoe stil die M54 tewerk gaat. Nou vind ik de M88/3 nog niet eens overheersend, maar toen ik de E39 voor de brug wilde zetten, was het net of deze afgeslagen was. Ik miste de positie van de toerenteller naald, dus ik stond met mijn poot al op het gaspedaal die in no-time 4000RPM aangaf. Tja, en dan laat die M54 zich wel horen.
Omdat ik de M88/3 niet koud ga wegzetten heb ik er wel een behoorlijk stuk mee gereden en dan blijkt hoe groot het verschil tussen de verschillende vijf-series wel niet is. De E28 is vele malen kleiner, een stuk smaller maar bovenal minder overdadig beladen met luxe. De E39 is compleet het tegenovergestelde van dat. Op het moment dat ik weer terug kwam moest de E34 M5 er even uit en als je die met zijn luchtpomp start, is de M88/3 niet eens meer hoorbaar. Sterker nog, bij de buurman was iemand op bezoek met een Impreza GTT en een bleerpijp en die verstomde onder het fortissimo van mijn S38 :crazy
Als je dan de E34 met de E39 vergelijkt, voelt de E34 veel meer als een maatpak die om je heen gegoten is. De E28 is daar te klein voor en de E39 weer te groot. Alle auto's hebben wat, maar ik ben er mijn E34 M5 wel weer meer door gaan waarderen.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
mooie verhalen en gefeliciteerd, eneuh Nijverdal? men geboorteplaats en eerste 25 jaar gewoond, wat familie woont er nog 

-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
- Locatie: NL
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Inmiddels is de 530i ingevoerd en staat deze op NL-platen. De papierwinkel was een formaliteit en de RDW was zo vriendelijk om het Duitse Tuv rapport te accepteren en deze verval datum over te nemen voor de APK. De achterbumper is gespoten vanwege wat krasjes en een drietal deukjes zijn verwijderd (uitdeuken zonder spuiten). Verder heb ik de kitrand bij de motorkap rechtsvoor laten vervangen aangezien die zijn hechting met het onderliggende metaal verloor. Alle E39's die ik tot nu toe heb gezien (2002/2003) hebben daar last van.
Standaard wordt de 530i geleverd met 16" wielen in radiaal-design (stijl 48), echter mijn auto is geleverd met optie 361, ofwel de parallel-design (stijl 82) 16inch lichtmetalen wielen voor de 540i. De winterset is gemonteerd op de standaard 16inch wielen (stijl 48, radiaal-design).


Ik wilde perse geen houtinleg in het interieur, dus auto's die daarvan waren voorzien werden afgewezen. De zwart-gespoten sierlijsten (weliswaar kunstof) geven naar mijn mening veel meer cachet aan het interieur dan dat oubollige (nep)hout. Het leer is in zeer goede staat. Slijtageplekken zijn niet zichtbaar en de achterbak oogt als nieuw. Voor de zekerheid hebben we het leer gereinigd en opnieuw in de was gezet.

Omdat het een van de laatste E39's is, is deze uitgerust met een Mk4 navigatie. In tegenstelling tot de voorgaande units (Mk1-Mk3) accepteert de Mk4 DVD's en kan nog geupgrade worden naar de laatste SW (1.32). Jammer maar helaas vond de eerste eigenaar het niet nodig om de CD wisselaar erbij te bestellen. Wel heeft hij voor een TV-module gekozen, maar ja in het digitale tijdperk heb je aan een analoge ontvanger ook niet veel meer.

Ik ben van plan om de CD wisselaar alsnog in te bouwen, maar ik moet zeggen dat ik ook gecharmeerd ben van de CP600 van maintronic die SD kaarten accepteert tot 32GByte en via de OBC bediend kan worden. Misschien dat ik het DSP2 systeem er in ga bouwen. Dat schijnt niet al te lastig te zijn.
Standaard wordt de 530i geleverd met 16" wielen in radiaal-design (stijl 48), echter mijn auto is geleverd met optie 361, ofwel de parallel-design (stijl 82) 16inch lichtmetalen wielen voor de 540i. De winterset is gemonteerd op de standaard 16inch wielen (stijl 48, radiaal-design).
Ik wilde perse geen houtinleg in het interieur, dus auto's die daarvan waren voorzien werden afgewezen. De zwart-gespoten sierlijsten (weliswaar kunstof) geven naar mijn mening veel meer cachet aan het interieur dan dat oubollige (nep)hout. Het leer is in zeer goede staat. Slijtageplekken zijn niet zichtbaar en de achterbak oogt als nieuw. Voor de zekerheid hebben we het leer gereinigd en opnieuw in de was gezet.
Omdat het een van de laatste E39's is, is deze uitgerust met een Mk4 navigatie. In tegenstelling tot de voorgaande units (Mk1-Mk3) accepteert de Mk4 DVD's en kan nog geupgrade worden naar de laatste SW (1.32). Jammer maar helaas vond de eerste eigenaar het niet nodig om de CD wisselaar erbij te bestellen. Wel heeft hij voor een TV-module gekozen, maar ja in het digitale tijdperk heb je aan een analoge ontvanger ook niet veel meer.
Ik ben van plan om de CD wisselaar alsnog in te bouwen, maar ik moet zeggen dat ik ook gecharmeerd ben van de CP600 van maintronic die SD kaarten accepteert tot 32GByte en via de OBC bediend kan worden. Misschien dat ik het DSP2 systeem er in ga bouwen. Dat schijnt niet al te lastig te zijn.
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Goeb bezig! Vergeet die wisselaar, hang er gelijk een iPod aan!
- Knot
- Berichten: 40280
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Cp600 leek mij ook ideaal alleen ik ben er nooit (meer) aanbegonnen met mijn E39. Mis wel DSP, dat lijkt me jammer, vond het goed geluid.
Verder een nette auto hoor!
Verder een nette auto hoor!
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Mooie auto.
Ik zit op het moment ook te wachten op mijn kenteken papieren van het RDW. Rijden met een tijdelijk kenteken is mij ook een afgeraden maar ik heb het toch gedaan. Het is een regeling vanuit de EU en ik heb het netjes gemeld bij de belastingdienst. Maargoed, die was twee weken geldig en vanaf vorige week donderdag niet meer geldig
. Ik dacht met twee weken wel een kenteken te kunnen regelen. Maar jongens wat zijn ze sloom. Ik heb mijn auto op 18 november laten keuren en de aangifte gedaan. Vervolgens behoorlijk zitten pushen maar heb de papieren nog steeds niet binnen.
Hoelang heeft het bij jou geduurt?
Ik zit op het moment ook te wachten op mijn kenteken papieren van het RDW. Rijden met een tijdelijk kenteken is mij ook een afgeraden maar ik heb het toch gedaan. Het is een regeling vanuit de EU en ik heb het netjes gemeld bij de belastingdienst. Maargoed, die was twee weken geldig en vanaf vorige week donderdag niet meer geldig

Hoelang heeft het bij jou geduurt?
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Echt een hele nette E39 veel geluk ermee.
- Spijkerhard
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Schön! Feli!
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 28658
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
mooie auto zeg!! gefeliciteerd 

- Arthur
- Berichten: 43227
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Mooi ding!
Maar, is het niet wat vergezocht om een auto af te wijzen op de interieursierlijsten? Volgens mij zijn die simpel te vervangen?
Maar, is het niet wat vergezocht om een auto af te wijzen op de interieursierlijsten? Volgens mij zijn die simpel te vervangen?
-
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 12:07
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
+ 1 dacht ik ook meteen. Zeker als je ze zwart kunststof wilt dit is zelf makkelijk te doen!Arthur schreef:Mooi ding!
Maar, is het niet wat vergezocht om een auto af te wijzen op de interieursierlijsten? Volgens mij zijn die simpel te vervangen?
-
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Nette Touring Raymond.
Mis mijn zwarte zo nu en dan ook wel, zeker als er spullen versleept moeten worden. Een 530i loopt mooi en ik vond hem tot zo'n 150/160 km/u ook best zuinig.
Mis mijn zwarte zo nu en dan ook wel, zeker als er spullen versleept moeten worden. Een 530i loopt mooi en ik vond hem tot zo'n 150/160 km/u ook best zuinig.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
mooi ding, gefeliciteerd
@Reind...dan is er iets niet goed gelopen...binnen een week moet je dat binnen hebben dacht ik...
ik heb een keer gehad dat ze het naar de oude eigenaar stuurde die de auto eerst wilde invoeren maar wat ellende had met bepaalde mensen...
dus hij had alle papieren thuis...dus was bijwijze van eigenaar...
deden ze bij de rdw heel luchtig over terwijl ik daarna 2de eigenaar werd NL ipv eerste e.d. wat een prutsers heb ze nog een mail gestuurd wat ze kunnen verbeteren zoals aangetekend versturen van die papieren maar nooit meer wat van gehoord! ongelofelijk.

@Reind...dan is er iets niet goed gelopen...binnen een week moet je dat binnen hebben dacht ik...
ik heb een keer gehad dat ze het naar de oude eigenaar stuurde die de auto eerst wilde invoeren maar wat ellende had met bepaalde mensen...
dus hij had alle papieren thuis...dus was bijwijze van eigenaar...

deden ze bij de rdw heel luchtig over terwijl ik daarna 2de eigenaar werd NL ipv eerste e.d. wat een prutsers heb ze nog een mail gestuurd wat ze kunnen verbeteren zoals aangetekend versturen van die papieren maar nooit meer wat van gehoord! ongelofelijk.
- stradale
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 25 okt 2010, 10:35
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Hele mooie E39, gefeliciteerd! De rest van je wagenpark mag er trouwens ook zijn, zeg!
CP600 kan ik je aanraden. Die wisselaars gaan vroeg of laat vast zitten en op een SD-kaartje kun je veel meer muziek kwijt (maximaal 32 Gb). Ik heb de CP600 in combinatie met DSP en dat klinkt uitstekend. De geïntegreerde bediening is ook een pre. Frank Rentier (http://www.rentier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;) is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je kunt de CP600 daar ook proberen in je eigen auto voordat je besluit om hem al dan niet te kopen.

CP600 kan ik je aanraden. Die wisselaars gaan vroeg of laat vast zitten en op een SD-kaartje kun je veel meer muziek kwijt (maximaal 32 Gb). Ik heb de CP600 in combinatie met DSP en dat klinkt uitstekend. De geïntegreerde bediening is ook een pre. Frank Rentier (http://www.rentier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;) is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je kunt de CP600 daar ook proberen in je eigen auto voordat je besluit om hem al dan niet te kopen.
- Paskal
- Berichten: 3810
- Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
- Auto: meerdere
- Locatie: ZO-Brabant
Re: Nieuwe daily; W203 eruit, E39 erin
Mooie chique wagen hoor
Uiteraard blijft er altijd wat te wensen over... Een zwart hemeltje en sportinterieur hadden het wat mij betreft compleet gemaakt. Heb zelf ook een vergelijkbare gehad (530d weliswaar) en vond het een heerlijke wagen. Mis hem overigens niet, maar dat komt meer door het feit dat de opvolger (X5 3.0d) nog veel fijner is 
CD-wisselaar inderdaad snel vergeten en voor iets met kaartjes of een Ipod-aansturing gaan.



CD-wisselaar inderdaad snel vergeten en voor iets met kaartjes of een Ipod-aansturing gaan.