markk schreef:Een 100% lockend middendiff op vaste ondergrond, lees droog asfalt, gaat niet lang goed denk ik. Gaat erg wringen in bochten e.d., net zoals een Co2 achterdiff zeg maar. Denk dat je veel onderstuur gaat krijgen en op een gegeven moment het diff of een aandrijfas plof zegt...
Mark.
Wat ik ervan begrijp blijft deze functie behouden door middel van de visco koppeling achterop de bak, de klampring die de mate van koppeling/ontkoppeling regelt "zou" ook een duit in het zakje doen maar kan dit nergens bevestigd zien?
Stel je lockt de bak met die ringen dan "schijnt" de mogelijkheid tot opvangen van voor/achter verschil opgevangen te worden door de viscokoppeling. Stel je verwijdert de klampring kun je dit verlies opvangen door montage van een sterkere viscokoppeling?
Onderstuur krijg je volgens deze tekening juist bij een niet gelockte bak (B) en overstuur (C) bij een wel gelockt exemplaar:
