Mijn naam is Bart *zonder achternaam*, 23 jaar, redelijke petrolhead en woonachtig in de buurt van Doetinchem...
Nu ik klaar ben met school en echt vervoer nodig heb om naar m'n werk te komen werd het tijd voor een fatsoenlijke auto... en dan in de zin van ''normaal imago,leuke looks en wat vermogen en de nodige DF''

Maar sinds gisteren ben ik in het bezit van een Saab 9-3 Aero uit 2000. Ik kwam deze auto tegen op Marktplaats. Verkoper gebeld en gevraagd hoe hij er bij stond en hoe het zat met onderhoud(inmiddels ook een beetje ingelezen hier op het forum). De auto bleek tot 255000 km dealer onderhouden en de teller staat nu op goed 280dkm. De een zal zeggen, mwa met zoveel km's hoef ik ze niet meer...Maar ik durf het wel aan. Even mee gereden en dat beviel allemaal goed, dus verder niet moeilijk gedaan en de deal rond gemaakt.
Optisch zit er wel het nodige werk aan de buitenkant, zo zit er vrij veel steenslag voorop, heeft elk paneel wel een krasje en zit er een rare deuk rechtsachter... Maar zo van een afstandje is hij nog netjes 8)

Maar nu komt het, ik zag vanmorgen wat olie liggen toen ik weg wilde rijden... en toen schrok ik even want dat was gisteren niet zo. Maargoed, de auto had 4 maanden stil gestaan en gisteren toch even 240km gereden dus ik dacht dat het wel mee viel.... maar vanmiddag stond ik even stil na een stukje flink door rijden en toen rook ik wel een redelijke brandlucht. Toch maar even gekeken en jahoor... ik zag de druppels gewoon op de uitlaat vallen ;-|+ ;-(+ . Maarja met de verkoper afgesproken dat ik niet achteraf zou komen zeuren dus hier maar gelijk naar de garage gereden. Ding op de brug en toen werd al vrij snel duidelijk wat er aan de hand kon zijn. Of de carterpakking is lek of iets ernstiger, de krukas keerring. De monteur dacht dat het met een nieuwe pakking wel goed moest zijn... Maargoed dat was wel even een tegenvaller. Maar nu ik toch bij de garage was gelijk maar even een verse accu erin gezet want hij lekker wilde hij ook niet starten.
Hoe dit nu verder opgelost gaat worden weet ik niet, maar daarover later wel mee... heb eigenlijk weinig zin om weer 400euro te lappen voor zoiets ;-|+
Maargoed, eerst maar eens wat foto's:
(en ja die trekhaak.... i know i know... heb hem nodig voor m'n andere hobby... motorcross

en het roestplekje:
op de terugweg gisteren:
en vanmorgen, gelijk maar even goed schoon gemaakt:
en vanmiddag stond ik alweer in een garage:
gr Bart