Uncharted 3

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Uncharted 3

Bericht door Macboy » 30 okt 2011, 12:56

Afbeelding

Sorry geen tijd om verdere tekst te typen ...

Must Play
Must Play

Gebruikersavatar
Rivanov
Berichten: 1359
Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
Auto: '22 BMW F40 118i M-Sport

Re: Uncharted 3

Bericht door Rivanov » 30 okt 2011, 16:48

Gisteren gekocht. Geweldige game weer! Grafisch echt verbluffend.

Tom
Berichten: 21797
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Uncharted 3

Bericht door Tom » 30 okt 2011, 18:14

Beste serie ooit.
Genieten dit spel :wave:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Uncharted 3

Bericht door Macboy » 03 nov 2011, 15:43

De achtervolging in Jemen te voet :headbang:

Spielberg had het niet beter kunnen doen.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Uncharted 3

Bericht door Macboy » 03 nov 2011, 15:50

Hier iets anders dan hebben mensen een beetje idee

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uuPyXbrR ... ata_player[/youtube]

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Uncharted 3

Bericht door Macboy » 03 nov 2011, 15:51

Hier iets anders dan hebben mensen een beetje idee

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uuPyXbrR ... ata_player[/youtube]

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17192
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Uncharted 3

Bericht door dvh » 03 nov 2011, 17:22

Ik heb niet zoveel met scripted games.
Nu vind ik bijv Gears of War nog wel gaaf. Maar dat is meer te doen om het domweg knallen.
Games als uncharted hebben leuke/goede verhaallijnen.. Echter de gameplay is zo saai dat ik liever gewoon een film kijk en mijn handen vrijhoud voor een zak chips en een glas cola.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Uncharted 3

Bericht door Mari Oh Oh! » 03 nov 2011, 20:36

Ben d'r al doorheen. Ik vond eigenlijk de tweede en eerste leuker. Gewoon te lineair, ook vrij kort en minder wow-momenten. Ik denk dat ik er een uur of 12 mee bezig ben geweest(en dat is een ruime schatting) en het einde viel me ook tegen(en op een onverwacht moment). Het enige wat ik nu nog kan doen is exact hetzelfde op een hogere moeilijkheidsgraad(normal is goed te doen op een vijftal totaal frustrerende @$0-momenten na), extra treasures (en dus nutteloze trophies) hunten of multiplayer, maar daar bedank ik voor. Ik ga hem met ongehavende online pass(prachtige ontwikkeling ook weer in dat toch al zo open consoleland) doorverkopen aan een kameraad. IMHO hadden ze de mankrachten van multiplayer(vond er bij de vorige ook weinig aan) beter in een uur extra gameplay kunnen stoppen. MP is toch wegwerp functionaliteit(want voor een dergelijk spel is dat meestal geen lang leven beschoren).

Verder geen verkeerd spel hoor, maar meer dan 40euro had ik er ook niet voor uit willen geven en ik hoop daarvan een groot deel terug te krijgen, want spelen doe ik toch nooit weer. Op naar Arkham City en AC Revelations(op de PC welteverstaan). :-)

Tom
Berichten: 21797
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Uncharted 3

Bericht door Tom » 03 nov 2011, 21:00

Dat je er na eenmaal gespeeld te hebben weinig meer aan hebt klopt. Nog een keer spelen of multiplayer is voor mij ook niet nodig. Maar sfeer en verhaal in deze serie vind ik helemaal top!! Is mij het geld zeker waard.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Uncharted 3

Bericht door Macboy » 06 nov 2011, 12:46

Vannacht ook uitgespeeld. Enige nadelen zijn te korte duur en te veel schieten met onnodig veel vijanden. Voor mij mag het op punten ook minder fantasierijk zijn. Multiplayer is onzin bij dit soort games.

Buiten dat: als je van avontuur en Indiana Jones houdt dan is dit jouw spel ! Bizar goede sfeer en geluiden.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31504
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Uncharted 3

Bericht door JP » 06 nov 2011, 21:58

Had speciaal hiervoor me een PS3 aangeschaft. Spel is qua graphics wel gaaf, gameplay kan af en toe langdradig zijn. Iets veel klimmen, wat dan wel weer duidelijk hoe en waar.

Al met al (volgens de ingame-statistieken) in iets minder dan 14u speeltijd gehaald.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Uncharted 3

Bericht door Mari Oh Oh! » 07 nov 2011, 00:39

JP schreef:Had speciaal hiervoor me een PS3 aangeschaft. Spel is qua graphics wel gaaf, gameplay kan af en toe langdradig zijn. Iets veel klimmen, wat dan wel weer duidelijk hoe en waar.

Al met al (volgens de ingame-statistieken) in iets minder dan 14u speeltijd gehaald.
Ik heb hem nog een keer gestart om te checken, statistieken gaven bij mij nog geen 10,5 aan... En ik ben er echt niet doorheen gerushed. Ik heb zelfs wat tijd verspild aan een treasure(waar ik normaal niet om maal) in het(overigens niets toevoegende) shipscrapyard. Kon dat malle ding maar niet te pakken krijgen, dus dan maar weer niet(je hebt er toch werkelijk niets aan) :)

En wat Ilija zegt, het schieten voelde vaak als een verplichting/tijdvulling. Er hadden van mij wat meer puzzels of locaties in gemogen. En nog iets anders het klinkt misschien raar, maar je moet zelf de tijd nemen om van bepaalde locaties/decors te genieten, want de game gooit ze voor je schoenen, om je ze daarna snel te ontnemen(tenzij je een level op nieuw speelt natuurlijk) als je normaal doorspeelt. En het vreemde is dat juist de mooiste plekken(en die zijn er zeker) verlaten worden met een paar stappen.

Ik snap dat ik heel negatief overkom, maar Uncharted 1 heeft mij positief verrast, deel 2 vond ik ook erg leuk(en voor een dergelijke game waar je weinig vrijheid en veel scripting hebt zegt dat heel wat), maar deel 3 mist gewoon wat. Nergens echt hoogtepunten(zoals Tibet in deel 2, WOW), en het eind voelt als een anti-climax op een moment dat je het niet verwacht. Ook geeft het verhaal het idee van diepgang, maar veel meer dan een idee is het niet.

Het bovennatuurlijke vond ik deze keer trouwens wel meevallen. Hoort ook een beetje bij de Indy sfeer, denk ik. Ik moet zeggen dat het me in deel 1 en 2 (beide eindes)tegenstond, maar eigenlijk had hier nog wel één of andere guardian uit de oudheid aan het eind gemogen(iets waar je deze keer eigenlijk juist wel op zit te wachten).

Maar ja, al met al geen verkeerd spel, alleen neem ik voor het volgende deel genoegen met 2 dagen lenen ;) . Oh ja, als ik eerlijk ben ben ik ook niet goed in de reversed chase scenes(leuk voor een film, maar minder in een spel), moet ze altijd 3x(of meer) spelen om elke keer een bepaalde actie verder te komen(lijkt Dragon's Lair wel ;) )...

Schril contrast: Shadow of the Colossus(nu uit het Team Ico pack) voor de 3e keer uitgespeeld. Blijft machtig in al zijn 'eenvoud'(Ico trouwens ook voor de tweede keer, maar nu legaal(kon hem nergens krijgen, dan moet je wat)). En het rare is dat beide spellen in minder tijd uit te spelen zijn dan U3.....

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Uncharted 3

Bericht door Macboy » 10 nov 2011, 20:42

JP je moet eerst wel deel 1 en 2 spelen eigenlijk hè. Nu kun je GT5 meteen kopen !

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31504
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Uncharted 3

Bericht door JP » 10 nov 2011, 21:49

Heb GT5 ook gekocht, maar word er nog niet echt warm van.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten