Parkeren/stalling oldtimer omgeving Amsterdam
- Erik dB
Parkeren/stalling oldtimer omgeving Amsterdam
Wie heeft of weet een veilige en bij voorkeur verwarmde/geventileerde stallingsplek voor mijn Alfa in omgeving Amsterdam? Momenteel staat hij (zij?) nog in de Q-park onder kantoor, maar dit is begin volgend jaar helaas afgelopen. Een losse garagebox huren/kopen zou eventueel kunnen, maar ik ben bang dat je dan met vochtproblemen komt te zitten in de winter? (volgens mij is daar niet tegenaan te stoken..)
Een "typische" caravanstalling is ook niet alles; óf je kan de auto maar 2x per jaar ophalen, óf je moet de auto achterlaten bij iemand die hem dan vervolgens zelf in de stalling parkeert. Vervolgens is het maar afwachten in hoeverre die persoon met een inmiddels bijna 40 jaar oude auto omgaat...
Alvast dank!
Een "typische" caravanstalling is ook niet alles; óf je kan de auto maar 2x per jaar ophalen, óf je moet de auto achterlaten bij iemand die hem dan vervolgens zelf in de stalling parkeert. Vervolgens is het maar afwachten in hoeverre die persoon met een inmiddels bijna 40 jaar oude auto omgaat...
Alvast dank!
- Martin van der Zwaard
Re: Parkeren/stalling oldtimer omgeving Amsterdam
Ik heb geen idee wat het kost, maar is een box van bijvoorbeeld Shurgard wat? Zo heb je wel meer van die aanbieders op de markt.
Staat ie warm, droog en beveiligd. Je kan erbij wanneer je wilt en niemand anders hoef er mee te rijden ofzo.
Heb alleen geen idee wat zoiets zou kosten en of ze boxen hebben voor een auto. Dat laatste zou denk geen probleem moeten zijn.
Ik heb zelf een keer een box gehuurd bij Allsafe voor mijn meubels. Hebben daar 6 maanden gestaan en kostte me dacht ik iets van 100,- / maand.
Staat ie warm, droog en beveiligd. Je kan erbij wanneer je wilt en niemand anders hoef er mee te rijden ofzo.
Heb alleen geen idee wat zoiets zou kosten en of ze boxen hebben voor een auto. Dat laatste zou denk geen probleem moeten zijn.
Ik heb zelf een keer een box gehuurd bij Allsafe voor mijn meubels. Hebben daar 6 maanden gestaan en kostte me dacht ik iets van 100,- / maand.
- Erik dB
Shurgard heeft (hier) helaas geen box voor een auto.
- Snipe
Als dit de helft zou kosten zou het perfect zijn: http://www.dezilvermijn.nl/De-zilvermij ... erdam.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Erik dB
Klopt, ik heb de brochures hier liggen om zo'n ding aan te schaffen, maar vond ze uiteindelijk toch wat te prijzig. Laatst stond er zo'n ruime box uit "De-Boxx" (A-dam - Noord) te koop voor 37.5kk op marktplaats. Die was binnen 2 dagen wegSnipe schreef:Als dit de helft zou kosten zou het perfect zijn: http://www.dezilvermijn.nl/De-zilvermij ... erdam.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

- Snipe
...maar kennelijk is 50k voor 32 vierkante meter voor veel mensen niet echt een bezwaar, want er staat nog maar 1 zo'n box bij de Zilvermijn te koop.
- Chuck
Hoi probeer bij Henk ten cate eens, hij heeft nog verschillende oldtimers tussen staan.
Vlakbij het Amstelstation hier heb ik mijn auto ook ruim 2 jaar geparkeerd.
http://www.parkeren.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vlakbij het Amstelstation hier heb ik mijn auto ook ruim 2 jaar geparkeerd.
http://www.parkeren.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luco
Jezus wat een tarieven, hier in de buurt stal ik hem voor dat bedrag een jaar ipv 1 maand 

- Chuck
Helaas het is Amsterdam
alles is duurder dan daarbuiten.

- Martin van der Zwaard
En Allsafe? Die zit ook in Amsterdam met 3 vestigingen.Erik dB schreef:Shurgard heeft (hier) helaas geen box voor een auto.
- Niels
- Auto: Prius+
Is er bij je ouders in de buurt niets? Scheelt nogal denk ik 

- Erik dB
Dat zei mijn pa ook al, zeker icm mijn latente wens om ooit weer "terug" te gaan naar het noorden, maar erg handig lijkt het me niet.Niels schreef:Is er bij je ouders in de buurt niets? Scheelt nogal denk ik
- Niels
Het is niet het meest handige nee maar ik denk dat het wel een duur ritje is mocht je de Alfa in winter pakken
Vanaf november schors ik ook alles voor een maand of vier want in de praktijk rij je er toch niet op/mee in de winter. Jarenlang heb ik alles door laten lopen hopende op die mooie dag dat je zin en tijd hebt......de rest is geschiedenis
Helemaal nu de MRB voor motoren omhoog is gegaan ga ik het spul gewoon schorsen, ik vind het wel lekker met ze....

Vanaf november schors ik ook alles voor een maand of vier want in de praktijk rij je er toch niet op/mee in de winter. Jarenlang heb ik alles door laten lopen hopende op die mooie dag dat je zin en tijd hebt......de rest is geschiedenis

- Erik dB
Klopt, maar het gaat hier ook niet alleen om een winterstalling, maar ook een plek voor de rest vh jaar.Niels schreef:Het is niet het meest handige nee maar ik denk dat het wel een duur ritje is mocht je de Alfa in winter pakken![]()
Vanaf november schors ik ook alles voor een maand of vier want in de praktijk rij je er toch niet op/mee in de winter. Jarenlang heb ik alles door laten lopen hopende op die mooie dag dat je zin en tijd hebt......de rest is geschiedenisHelemaal nu de MRB voor motoren omhoog is gegaan ga ik het spul gewoon schorsen, ik vind het wel lekker met ze....
- Niels
-
Op http://www.woningnet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; kan je ook naar parkeerplaatsen zoeken.
Sterker nog, zo heb ik een garage voor mijn pa gevonden, en die garage zat toevallig net om de hoek van zijn huis...
Weet alleen niet of je per se een sociale huurwoning moet hebben, volgens mij niet als ik het goed heb. Moet je effe navragen.
Over dat verwarmen: ik zou eens goed nadenken over zo een losse box versus huren bij iemand anders. Ik denk dat je met zelf huren, en zelf verwarmen nog steeds flink goedkoper uit bent dan bij iemand anders dat ding wegzetten...
Sterker nog, zo heb ik een garage voor mijn pa gevonden, en die garage zat toevallig net om de hoek van zijn huis...
Weet alleen niet of je per se een sociale huurwoning moet hebben, volgens mij niet als ik het goed heb. Moet je effe navragen.
Over dat verwarmen: ik zou eens goed nadenken over zo een losse box versus huren bij iemand anders. Ik denk dat je met zelf huren, en zelf verwarmen nog steeds flink goedkoper uit bent dan bij iemand anders dat ding wegzetten...
- Erik dB
Misschien wel, maar er zitten dan wel een hoop euro's vast in die 3 muren, een dakje, en een deurEG schreef:Op http://www.woningnet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; kan je ook naar parkeerplaatsen zoeken.

-
Heb je die stalling aan de van de made weg al geprobeerd? (Shurgard of Allsafe of zoiets) Daar kun je meestal wel een auto kwijt , ik geloof 125 per maand. Direct na de utrechtsebrug de afslag nemen voor de pomp en dan helemaal tot het einde rijden aan je rechterhand.
suc6 G
suc6 G