Op autoblog staat post over hoe/wat :
http://www.autoblog.nl/archive/2011/08/ ... nt-2742616" onclick="window.open(this.href);return false;
als je naar de kentekens kijkt, zie je dat ze uit Dubai (of elders uit die streek) komen. die rijke Europeaan / amerikaan die daar gaat werken, en dus zo’n auto koopt, heeft natuurlijk bijna al z’n geld op een rekening van: (als voorbeeld) de verenigde Arabische emiraten. als ze tijdelijk zonder werk komen en binnen 30 dagen geen andere baan ofzo hebben, dan worden hun rekeningen bevroren. gevolg hiervan is dat ze hun rekeningen niet kunnen betalen. als ze overheid dat opmerkt dan lopen ze de kans om opgepakt te worden en in de bak terecht komen. daarom smeren ze hem daar, voordat de overheid erachter komt.. en vluchten ze naar land van herkomst (eu of usa of elders). daarom blijven de wagens daar achter op zo’n vertalen parkeer terrein. die dingen stelen gebeurt niet echt vaak, logisch uiteraard, omdat als de politie die kentekens zoek en als gezocht ofzo opgegeven staan etc. etc.
dit kwam ooit op national geograpic channel. die mensen vertelden dus dat ze ook geen geld uit het buitenland konden ontvangen om rekeningen te betalen omdat ze geen rekening hadden om het daarop te ontvangen. ze vluchtten net voor de dag dat de cops hun op wilden pakken. alles achtergelaten en eerste vliegtuig genomen naar london…
en als je dan denkt haal zo'n auto op :
dan pakker ze jou op… omdat ze dan denken dat jij de voortvluchtige bent.
indien je wilt beweren dat dat niet zo ies, heb ik nog wel iets. als je word opgepakt voor diefstal…. ledemaat eraf.
welke weet ik niet. want normaal worden bijvoorbeeld tasjesdieven ofzo gestraft door de hand eraf te hakken waarmee hij dat deed. alleen met welk ledemaat je een auto steelt… is mij nog maar de vraag..
want je stuurt met linker hand, rechter hand op pook. (neem aan automaat dus:) linkervoet op rem, rechts op gaspedaal…