Maar ik bedoel deze!
Net ff eentje gehaald, best apart maar toch niet mijn ding hoor, bacon is oke maar een hoop vet zeg, saus gaat ook na 3x vervelen denkik. Niet echt handelbaar, liever in de hoogte dan in de breedte dus liever gewoon een BigMac.
Eet je tegenwoordig Bacon?Xave30 schreef:Haha. Ik moest ook meteen aan deze sandwich bij het zien van de topictitel denken. Dus hij is niet zo goed als de Italian Special. Probleem met McD, imho, is dat ze de bacon niet goed doorbakken.
LOL, de topictitel zei mij niks (ik hou niet van McD, behalve de milkshakes), maar hierbij moet ik gelijk denken aan:arnold naber schreef:ah McDonalds.. het eten wat eeuwig houdbaar is
Ooit een keer nog in de oude kadett van me schoonouders een aantal McRibs gehaald.. Bij thuis komst misten we er 1.. nja dan iedereen maar een stukje minder.. Nu werd die auto (nooit) gebruikt maar 2 week later moest me schoonmoeder het oppaskindje ff naar school brengen in de stromende regen.. en die zei "He een broodje hier" Nu was dat niet het meest intelligente kereltje dus me schoonmoeder bestede er geen aandacht aan. Bijna een week later wederom het zelfde... Toen toch maar gekeken.. en zie daar een McRibs..
geen schimmel, sterker nog.. als ie warm was en je zou hem iemand voor zetten zou die hem opeten
Uit het oog, maar niet uit het hart-Menrik- schreef:Dat dit smerig stuk vreten (want dat is de 1955) de Italian special moet vervangen vind ik verschrikkelijk!
De Italian Special is alles wat ik zocht in een heerlijke fast food snack, want het is natuurlijk niet zomaar een burger…
De Italian Special was in mijn ogen de perfectie van fast food. Heerlijke malse burger die ook écht als een burger smaakt, samen met de verse salade (normaliter trap ik mijn konijntje nog weg bij de rommel die McD aanduidt als ‘salade’), de overheerlijke verfrissende saus die een rijke smaak heeft zonder over de top te gaan (zoals de saus van de Big Tasty wel doet, om maar een dwarsstraat te noemen) en dat heerlijke broodje dat zich als een engeltje om de burger heen vouwt… Ik krijg er spontaan honger van!![]()
De Italian Special, gone but not forgotten…
Heh, moet je de McD op Utrecht CS eens proberen. Laatst overigens ongemakkelijk Amerikaans vriendelijk personeel in een A'damse KFC. En dat terwijl er blijkbaar bewaking nodig was om tuig buiten te houden.Mark N schreef:Bijna geheel eens met Rico op 2 puntjes na.
Het personeel vind ik bij de Mac helemaal top in vergelijking met andere fast food ketens. Die robotheid zorgt in ieder geval voor een nette benadering plus goede en snelle afhandeling. Daar kunnen ze bij de KFC en BK nog veel van leren.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], EricYellow, Gert-jan, RS-Ron, S-RS en 19 gasten