Ik ben veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jonger

Downforce Hans schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... -A16.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouder![]()
O,ja toen hadden ze nog al die tolpoortjes afgeslotenHans R schreef:Jij was het wel alleen op een andere locatie vorig jaar ergens...![]()
![]()
Daar zijn we goed vanaf gekomen
Haha, dat was peentjes zwetenDownforce Hans schreef:O,ja toen hadden ze nog al die tolpoortjes afgeslotenHans R schreef:Jij was het wel alleen op een andere locatie vorig jaar ergens...![]()
![]()
Daar zijn we goed vanaf gekomen
ai...Cor is van Januari 1958 zag ik net...en dus 53 jaar...hm, zou hij het dan zijn?Niels schreef:Hoe oud is Cor eigenlijk?
Grappig die opmerking. Want nu is het complete bullshit dat die man is aangehouden met alle gevolgen van dien, voor zichzelf. Maar als morgen zo'n figuur achterin een auto klapt van een van je vrouw / kinderen / opa / oma / etc., dan heeft de politie ineens verzuimd die aso aan te houden. Vraag me af of dat typisch Hollands is, zeiken om het zeiken...jos_br schreef:Toch geweldig, deze vangst voor de politie. Kunnen ze nu verder met boeven vangen en iets met sluipschutters......
Jos.
Ben het wel met Allen eens. 240km/u valt toch wel in de categorie "tsjah". Dat je zo hard rijdt moet je zelf weten natuurlijk, maar wees dan ook bereid daar extra belasting voor te betalen. Het enige waar ik altijd tegen geageerd heb is het intrekken van het rijbewijs. Men vindt het onterecht dat mensen met een klein inkomen evenveel boete moet betalen als iemand met een hoog inkomen (klasse-justitie), maar iemand die (zakelijk) vreselijk afhankelijk is van zijn rijbewijs moet hem wel even lang inleveren als iemand die met een uitkering thuis zit. Dat is dan weer klasse-justitie de andere kant op.jos_br schreef:Toch geweldig, deze vangst voor de politie. Kunnen ze nu verder met boeven vangen en iets met sluipschutters......
Jos.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EricYellow, Gert-jan, Google [Bot], RS-Ron en 19 gasten