Land, plaats het maakt niet als het maar een aanrader is!
Absoluut! Sterren zeggen lang niet altijd wat.....en waar moet je anders beginnen? Het hoeft ook niet crème de la crème te zijn maar van mij part een handige tip. Zo hebben wij eens een Motel6 gehad in Jackson Hole waar een hotel gemiddeld 200,- per nacht kost. Een aanrader is een groot woord maar een prima en vooral goedkoop alternatief was het zeker.Xave30 schreef:Goed idee Niels!Er mag dus ook uit elk hotelclassificatie gepost worden?
De belangrijkste hoteltip is natuurlijk dat de meeste hotels sfeerloze containers met systeemplafonds op verlaten industrieterreinen zijn waar onderbetaald personeel er de kantjes vanaf probeert te lopen. Beter kun je dus op zoek gaan naar een mooi vakantiehuis of een leuke bed & breakfast.Niels schreef:Een beetje als navolging op het Restaurant topic lijkt me het zeer handig om een lijstje met goede Hotels te maken/hebben![]()
Ligt er gewoon net aan waar je zit IMHO. In Stavanger bijvoorbeeld waar ik regelmatig zit daar is dat wel zo, maar de meeste hotels zijn geen vakantiehotels maar zaken hotels. 200 euro per nacht is daar vrij normaal voor een heel simpel kamertje en het zit er bijna altijd vol in die omgeving omdat ze weten dat de vraag er toch wel is.Snipe schreef:De belangrijkste hoteltip is natuurlijk dat de meeste hotels sfeerloze containers met systeemplafonds op verlaten industrieterreinen zijn waar onderbetaald personeel er de kantjes vanaf probeert te lopen. Beter kun je dus op zoek gaan naar een mooi vakantiehuis of een leuke bed & breakfast.Niels schreef:Een beetje als navolging op het Restaurant topic lijkt me het zeer handig om een lijstje met goede Hotels te maken/hebben![]()
Twee voorbeelden van leuke b&b's:
- Vespucci in Florence, met uitzicht op Ponte Vecchio http://www.residenzavespucci.it" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Moulin de la Guesne, leuk als je een paar dagen weg wilt of op Magny Cours rijdt http://www.moulindelaguesne.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Broertje van m'n vriendin gaat weer in Aberdeen studeren, precies hetzelfde verhaal in die omgeving...Bert ///M3 schreef:Ligt er gewoon net aan waar je zit IMHO. In Stavanger bijvoorbeeld waar ik regelmatig zit daar is dat wel zo, maar de meeste hotels zijn geen vakantiehotels maar zaken hotels. 200 euro per nacht is daar vrij normaal voor een heel simpel kamertje en het zit er bijna altijd vol in die omgeving omdat ze weten dat de vraag er toch wel is.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Andreass, Berry1000RR, dave van marion, EvdP, HarryC, Hitz, Joost H., Martijn_bmw, nickdoesburg, Nivek, Streamline, ThomasGTT, Wimo, WJ en 3 gasten