Toyota Auris
- duifjes.com
Toyota Auris
www.toyota.nl en klik op Auris.....jullie mening.....wij zullen het hier met deze auto vanaf begin volgend jaar moeten doen......kansen? *(ps. de corolla blijft alleen als wagon en sedan de 3 en 5 deurs zal worden vervangen door de Auris) motoren....geen idee maar doel is de zakelijke markt dus ik denk leuk diesel motoren aanbod wellicht 126, 150 en 177pk?
- Stéphane
Ziet er aardig goed uit, maar de styling vind ik zelf een beetje rommelig. Is moeilijk onder woorden te brengen, maar is een combinatie van ronde/rechte lijnen die niet helemaal vloeiend is. Kwestie van smaak uiteraard.
Interieur vind ik dan wel weer mooi. Volgens mij wel een kanshebber omdat het er wel 'sportief' uit ziet en het daarmee voor de jongere (lease)rijder aantrekkelijk wordt.
Interieur vind ik dan wel weer mooi. Volgens mij wel een kanshebber omdat het er wel 'sportief' uit ziet en het daarmee voor de jongere (lease)rijder aantrekkelijk wordt.
- Dennis Cavallino
Oogt 'sportief'. Denk alleen dat een aantal ontwerp grappen het eindstadium niet halen en het daardoor de spannende lijnen gaat missen die het nu in zich heeft.
Toyotalogo vind ik echt oerlelijk (op iedere Toyota). Daarom snap ik niet dat ze de grill daar echt omheen ontwerpen, lijkt altijd wel een grote ronde vlek (op Avensis en Corolla ook). Daardoor vind ik die auto niet mooi.
Toyotalogo vind ik echt oerlelijk (op iedere Toyota). Daarom snap ik niet dat ze de grill daar echt omheen ontwerpen, lijkt altijd wel een grote ronde vlek (op Avensis en Corolla ook). Daardoor vind ik die auto niet mooi.
- Dennis Cavallino
-
Net autootje toch? Leuk dashboard, beetje jammer van die gekleurde inzetstukken in het stuur. Koplampen vind ik geslaagd, de achterlichten lelijk. Het is de trend, maar doe mij maar gewoon rode achterlichtunits zonder poespas.
Kansen? Gezien het huidige en voorgaande saaie modellen denk ik dat deze beter moet verkopen.
Aan de andere kant zal het overgrote deel waarschijnlijk als dooie mus door het leven gaan in een burgermansuitvoering met iele bandjes en wieldoppen.
Ik denk daarom dat ik mijn mening moet bijstellen: het maakt geen kans :twisted:
Kansen? Gezien het huidige en voorgaande saaie modellen denk ik dat deze beter moet verkopen.
Aan de andere kant zal het overgrote deel waarschijnlijk als dooie mus door het leven gaan in een burgermansuitvoering met iele bandjes en wieldoppen.
Ik denk daarom dat ik mijn mening moet bijstellen: het maakt geen kans :twisted:
- duifjes.com
- RVV
Vind het zeker een nette auto.
Hier de nieuwe Japanse Corolla
http://www.autospies.com/images/users/S ... lla%20.jpg
Hier de nieuwe Japanse Corolla
http://www.autospies.com/images/users/S ... lla%20.jpg
- duifjes.com
- Macboy
- duifjes.com
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Sander S.
De Auris is zeker een uitzondering wat dat betreft.
[img]http:800:484]http://www.carbodydesign.com/archive/20 ... t-8-lg.jpg[/img]
[img:800:484]http://www.carbodydesign.com/archive/20 ... t-4-lg.jpg[/img]
Alleen even het goud wegdenken. 8)
[img]http:800:484]http://www.carbodydesign.com/archive/20 ... t-8-lg.jpg[/img]
[img:800:484]http://www.carbodydesign.com/archive/20 ... t-4-lg.jpg[/img]
Alleen even het goud wegdenken. 8)
- Sander S.
Heb hem even mee naar huis genomen.
Ik vind het echt een top wagen, de uitvoering die ik mee heb betreft een 2.0 d4-d 126pk diesel, luna business, dus groot navi, pdc, alles elektrisch etc. Maar dat boeit allemaal niet, uiterlijk valt natuurlijk altijd over te twisten, want smaak is smaak.
Maar de rijeigenschappen, géén gezond persoon zal ooit kunnen beweren dat deze auto slecht rijdt. Hij ligt super in de bocht, heel stabiel. Op hoge snelheid super scherp sturend en amper onderstuurd. Versnellingspook is, zoals op bovenstaande foto's te zien is, hoog geplaatst, de verzetten zijn kort. Ik heb er lol mee.
Ik vind het echt een top wagen, de uitvoering die ik mee heb betreft een 2.0 d4-d 126pk diesel, luna business, dus groot navi, pdc, alles elektrisch etc. Maar dat boeit allemaal niet, uiterlijk valt natuurlijk altijd over te twisten, want smaak is smaak.
Maar de rijeigenschappen, géén gezond persoon zal ooit kunnen beweren dat deze auto slecht rijdt. Hij ligt super in de bocht, heel stabiel. Op hoge snelheid super scherp sturend en amper onderstuurd. Versnellingspook is, zoals op bovenstaande foto's te zien is, hoog geplaatst, de verzetten zijn kort. Ik heb er lol mee.
- Downforce Dennis
aangepast om misverstanden te voorkomen...
Laatst gewijzigd door Downforce Dennis op 12 mar 2007, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Dennis
- RVV
Ik heb er niet veel verstand van, maar gisteren waren me schoonouders op visite, verstokte carolla rijders... En zeg ik komt ook een nieuw model hé de Auris..
Ja zegt mijn schoonvader, heb hem al gezien in de showroom bij de dealer.. klein beetje anders..zei ie..
Was er dus niet bepaald van onder de indruk. Voor wat het waard is.
Ja zegt mijn schoonvader, heb hem al gezien in de showroom bij de dealer.. klein beetje anders..zei ie..
Was er dus niet bepaald van onder de indruk. Voor wat het waard is.
- duifjes.com
Ik begrijp je niet, wellicht bad day at the office
De Auris als 2.0 D4DF stuurt gewoon erg goed!!! zet er een focus/leon naast, achterwielophanging...een Corvette heeft bladveren stuurt die slecht?
2.0 D4DF is in zijn klasse stil! je prototype misschien die anders aanvoelde
Reden van het sosm plastic achtig aandoen van het dashboard is dat alle interne materialen 100% recyclebaar zijn dat is de enige reden.
Het mooiste aanzicht in mijn bescheiden mening is de neus die oogt dik...
ps. testen ze al met de 2.4 / 2.0 turbo 325pk?
------------------------------------------------------------------------
sorry jongens, maar die auto is gewoon in mijn ogen het resultaat van hoe het niet moet...
Ik moet me natuurlijk aan mijn beroepsgeheim houden maar ik ben momenteel gewoon zo pissed op die kut plAuris...
om te beginnen, een starre achteras is niet echt à la 2007, multilink wordt alleen geleverd op de hi power dcat. dan is er de kwaliteit van onderdelen en fitting point of view waar toyota er echt op achteruit gegaan is tov de corolla.
Er is gewoon teveel bespaard op die auto, isolatie bijvoorbeeld. Wat een klereherrie maakt zo'n d4-d in aurisconfiguratie, een pompverstuiver doet beter!
Dan is er de materiaalkeuze, ver-schrik-ke-lijk. Bye bye solide en goed aanvoelend dashboard, hello fisher-price style controls. Men wilt heel futuristisch en speciaal overkomen terwijl je IRL het verschil amper ziet. Ik heb in 2006 weken met een prototype auris op de openbare weg rondgereden, niet 1x heeft iemand hem opgemerkt.
waar ik me nog het meest aan stoor zijn de pinker en ruitenwisserhandles... Let er eens op, dit is design '89 carina II.
Zakelijk rijdt ik nu een Corolla 3d HB 1.4 diesel. Lachen, maar het onderstel is eigenlijk vrij speels. Auto voelt ook echt degelijk aan. Kortom doe me die grijze opabak maar
De Auris als 2.0 D4DF stuurt gewoon erg goed!!! zet er een focus/leon naast, achterwielophanging...een Corvette heeft bladveren stuurt die slecht?
2.0 D4DF is in zijn klasse stil! je prototype misschien die anders aanvoelde
Reden van het sosm plastic achtig aandoen van het dashboard is dat alle interne materialen 100% recyclebaar zijn dat is de enige reden.
Het mooiste aanzicht in mijn bescheiden mening is de neus die oogt dik...
ps. testen ze al met de 2.4 / 2.0 turbo 325pk?
------------------------------------------------------------------------
sorry jongens, maar die auto is gewoon in mijn ogen het resultaat van hoe het niet moet...
Ik moet me natuurlijk aan mijn beroepsgeheim houden maar ik ben momenteel gewoon zo pissed op die kut plAuris...
om te beginnen, een starre achteras is niet echt à la 2007, multilink wordt alleen geleverd op de hi power dcat. dan is er de kwaliteit van onderdelen en fitting point of view waar toyota er echt op achteruit gegaan is tov de corolla.
Er is gewoon teveel bespaard op die auto, isolatie bijvoorbeeld. Wat een klereherrie maakt zo'n d4-d in aurisconfiguratie, een pompverstuiver doet beter!
Dan is er de materiaalkeuze, ver-schrik-ke-lijk. Bye bye solide en goed aanvoelend dashboard, hello fisher-price style controls. Men wilt heel futuristisch en speciaal overkomen terwijl je IRL het verschil amper ziet. Ik heb in 2006 weken met een prototype auris op de openbare weg rondgereden, niet 1x heeft iemand hem opgemerkt.
waar ik me nog het meest aan stoor zijn de pinker en ruitenwisserhandles... Let er eens op, dit is design '89 carina II.
Zakelijk rijdt ik nu een Corolla 3d HB 1.4 diesel. Lachen, maar het onderstel is eigenlijk vrij speels. Auto voelt ook echt degelijk aan. Kortom doe me die grijze opabak maar