Plaatjes zeggen meer dan woorden dus hier komen er een paar

Als eerst ben ik begonnen om een radio in te bouwen, ik blijf me verbazen hoe creatief sommige mensen zijn met kroonsteentjes en andere zooi.
Ik heb netjes alles gesoldeerd krimpkous er overheen en toen nog wat stoftape.
Het onderstel had zijn best tijd gehad dus werd het tijd voor wat anders.
Een H&R cupkit en een hoop nieuwe spul!
Oude roestige zooi
Nieuw vs Oud
Om aan de voorste veerpoten te sleutelen heb ik een steun gemaakt op mijn werk.
Je kan nooit fijn aan die dingen sleutelen op een werkbank ook beschadig je vaak de anker plaat.
Je moet het jezelf makkelijk maken, zeggen ze!
De voorpoten en anker plaaten weer netjes gemaakt, de enigste tegenvaller was met de voorste schokdempers de originele BMW moeren pasten niet.
Voor nood originele M-tech dempers gebruikt, gelukkig moest het toch nog een keer uit elkaar.
De oude veerschotels waren roestig had ze wel in de hammerite gezet, maar toch direct nieuwe besteld.
De oude laten uit draaien, ze pasten echt perfect!
Na het verlagen was de auto te laag aan de achterkant, helaas heb ik er geen foto van.
Andere rubbers besteld bij BMW zodat die 15mm hoger komt.
Van :
Naar:
Maar natuurlijk voel je het meeste verschil als je aan het stuur trekt, de auto rijd echt heerlijk.
Ben heel tevreden over de H&R cupkit, de auto stuurt echt strak maar toch is de auto nog comfortabel.
Kan zelfs nog met gematigde snelheid normaal over drempels.
Nadat het onderstel weer helemaal fris was wou ik van die kapotte oude antenne af, maar gelijk een elektrische antenne inbouwen.
Heb het zo gedaan dat ik ook de “hoofdstroom” kan onderbreken, zodat de antenne ook half uit kan.
Ziet er natuurlijk niet uit zoon spriet die een meter boven de auto uit steekt.
Als je het netjes wilt doen moet je eerst het interieur eruit slopen.
Vandaag cruise control ingebouwt, gelijk een nieuwe steun en bowden kabel gehaald.
Jules gaat zich binnenkort uit leven op de cabrio, daarna komen er wel wat fatsoenlijke foto’s !