Nokia X6 foto's
Zo, ik ben weer thuis...
vanmiddag om 14:18u in de trein gestapt en op weg naar Den Bosch, best spannend allemaal en pfff trein e.d. haha (niet gewend)
Deventer overstappen richting Arnhem > Nijmegen e.d.
in Nijmegen stapt me toch ineens een lading mooie jonge dames in de trein! wow...was eerst rustig en plek zat maar stroomde snel vol
dus zat me al te bedenken welke dame naast mij zou komen zitten...
today could be your lucky day.
zeg dat er een stuk of 30<>40 meiden aankwamen in men wagon en ongeveer 3 jongens...
ik zag al die meiden plaatsnemen en ze moesten dus mijn kant op

achja, was wel grappig hoe dat nog kon met zoveel meiden, ze kregen de kans niet van die jongen.
Afijn, kom daar aan (Den Bosch) en dacht ow...best groot, welke kant is achter van't station...
dus ik gokte maar, het begon ook weer te gieten buiten grrr...afijn ik loop naar beneden en daar kwam de eigenaar net aan rijden

perfecte timing.
De auto zag er heel mooi en schoon uit, hij zij wil je meteen rijden? ik euh...rij jij eerst maar een stukje de drukte uit, gaan we daar ff rond de auto lopen en ff onder de kap kijken e.d. en dan rijden, zo gezegd zo gedaan.
tja, het zag er allemaal wel heel goed uit, onder de kap ook, ja wat zand en lichte olie sporen maar geen lekkende, meer van iets zweten door de jaren heen, maar verder keurig niet gerommeld zeg maar zo snel ik kon zien.
achterin leek het ook wel vrij nieuw, alle sleutels e.d. erbij en spanbanden nieuw en boekjes erbij en zelfs de verklaring dat in Spanje de kentekenplaten waren gestolen (vandaar 1) en die papieren erbij, ja zelfs het boekje van de radio cd spelert en 4 sleutels van de auto.
keurig dus.
Toen rijden, eerst schuin die stoep af en dacht...owja, hoge banden en slappe vering haha ff wennen...
bij langzaam rijden waggelde heel licht het stuur maar als je harder reed wast weg dus no problem, motortje liep ook heel erg stil en rustig tijdens de kap open.
dus weer keurig.
Toen richting dat kleine plaatsje, ik wist genoeg, de koop gaat door...even naar het postkantoor daar en tevens Ruben daar achter laten (woont daar ook)
Hij had tevens de tank halfvol gedaan dus kon ik mooi thuis komen, top.
Terug weg files her en der pfff blij dat ik daar niet woon haha...maar tjonge, die Compact rijd als een 5 serie zo stil en soepel, schakelen strak en heel soepel, zelfs voldoende trekkracht, meeste onderin, vandaar de 1.9 en zeg tot halfgas doet ie super (voor de 316i) maar trap je dan door maakt het niet veel uit, meeste pakt ie zeg half gas en heel vlot, der zit dus waarschijnlijk nog ruimte bovenin met een groter inlaat huis, maar daarvoor heeft ie denk koppel terug gekregen, erg soepel, verbaasde me.
tis natuurlijk geen sport auto haha...maar als degelijke auto ist net een dikke 5-serie qua rust en zoefen bijwijze van.
Dr zit zelfs Airco op en ASC (traction control) en radio cd speler en een heel mooi dakraam die je dicht kan schuiven en kunt kantelen in verschillende standen en of weg kunt laten schuiven in het dak...luxe ding die executive.
de banden zag ik net zijn goed qua profiel maar verschillend (goedkoop merk en wat oud) dus daar kun je nog meer weghalen.
Tja, voor alsnog ben ik er blij mee, heerlijke tijdelijke auto, rijd altijd op Ron95 maar je mag ook 91 of 98...denk dat ik er vanaf nu 98 in gooi.
this was the story of my day

geslaagde dag, de tussenpersoon van de verzekering dacht ook super mee met de verzekering van beide auto's enz enz, top...maakte het voor mij een stuk makkelijker om door te pakken.