Wat is een beetje een goed tom tom?
Ik wil ongeveer 150 euro uitgeven maar zie ff door de bomen het bos niet meer.
De ene tom tom kan dit en de andere kan weer dat.
Rond die 150 euro zitten een paar modellen waar je uit kan kiezen ook qua formaat beeldscherm.
Heeft er iemand goede of minder goede ervaringen met zo`n ding?
Het moet wel een model zijn waar het grootste gedeelte van Europa op staat.
Grtz,Hanz06
tom tom navigatie
- Downforce Hans
- Robin Hartog
- MartijnGizmo
Re: tom tom navigatie
€1 goedkoper bij Wehkamp... :jenna:
-
Hans,
De meeste tom tom's zijn uitgerust met Europa en het enige wat ik op zou letten is rijstrook aanduiding
Dit is enorm handig op drukke punten met voorsorteren
De meeste tom tom's zijn uitgerust met Europa en het enige wat ik op zou letten is rijstrook aanduiding
- Robin Hartog
Haha, I don't care, werk er toch niet meer.MartijnGizmo schreef:€1 goedkoper bij Wehkamp... :jenna:

Maar, zonder grappen, is wel een hele fijne TomTom. Simpel, rijstrookaanduiding, Europa (45 landen ofzo?) en (redelijk) groot scherm. En voor die 144 (of 143 :jenna: ) euro kun je je er ook bijna geen buil aan vallen.

- Kasteel
Of vervelend, omdat je niet meer ziet wat je daarna moet doenBrianV schreef:Hans,

Gewoon naar BCC/Makro/Mediamarkt gaat en €100-150 voor een XL neerleggen, rest maakt toch niet zoveel uit

- Martijn_bmw
hangt er vanaf wat je wil... ik heb expres de Start2 genomen ovm formaat, ik hoef niet zo'n breedbeeld TV op me voorruit...
en verder heeft ie ook alle functie's + alle kaarten van heel europa en idd die rijstrookaaduiding zit er op, werkt top!
http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-gelui ... kieskeurig" onclick="window.open(this.href);return false;
en verder heeft ie ook alle functie's + alle kaarten van heel europa en idd die rijstrookaaduiding zit er op, werkt top!
http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-gelui ... kieskeurig" onclick="window.open(this.href);return false;