Snipe schreef:romo schreef:Als je me beter zou kennen dan zou je deze opmerking nooit plaatsen, de buren of wie dan ook for that matter, kunnen me werkelijk niets schelen...............
Ik denk ook niet dat het een kwestie van 'kansloos' is, maar eerder een kwestie van smaak. Wouter en jij houden van nieuw, liever de auto van morgen dan die van vandaag. Ik op mijn beurt vind een auto mooi of niet mooi, en als ik 'm mooi vind is het niet zo dat ik 'm morgen niet meer mooi vind omdat er dan toevallig een nieuw model is.
Chris is weer een geval apart, die houdt alleen van ouwe troep

Heb er wel bewondering voor hoor, die passie voor bepaalde oude modellen. Zoals zo iemand hier op DF die zo'n oude E34 voor héél veel geld helemaal opknapt en reviseert. Prachtig om te zien maar ik zou het nooit doen

, daarvoor zegt m'n gezonde verstand te snel dat het gekkenwerk is.

Misschien ben ik te rationeel daarin. Geef mij maar wat nieuws en betrouwbaars. Iets zonder kraakjes en rammeltjes, met de laatste stand der techniek. Daar geniet ik dan weer van.
Maakt ook niet uit, als je maar plezier hebt met een auto (nieuw of oud). Als een model je niets doet (1M, Rico), dan koop je 'em niet. Doet het je wel wat en kun je het betalen, dan haal je zo'n ding. Zo simpel is het

, hebben we geen 197 pagina's voor nodig vol herhalingen in steeds iets andere bewoordingen.