Kost da?
Prijs € 44.950
Bouwjaar 10-2009
Kilometerstand 5.932 km
Kleur Rood
Brandstof Benzine
Carrosserie Coupé
Transmissie Automaat
Niet echte aankoop ideeën, maar gewoon ff dagdromen
Prijs € 44.950
Bouwjaar 10-2009
Kilometerstand 5.932 km
Kleur Rood
Brandstof Benzine
Carrosserie Coupé
Transmissie Automaat
Nogmaals, 4x4..... Ze zijn niet licht, maar dat is het gewicht van een M3...JP schreef:Op de site van RDW onbekend, maar via DF kentekencheck;
Vermogen: 172 kw (234 pk)
en het relatief lage BPM bedrag van € 8.636,-, wat me dan ook afvraag waarom die hoge vraagprijs
Oh ja, en wat me opviel; Massa leeg voertuig:1608 kgal zal dat dan elke coupe wel hebben.
Ik blijf steeds schommelen tussen chique en sportief. Uiteindelijk draait het (althans zo ging het ook bij mijn vorige auto, en ook de huidige) na een tijdje weer naar het sportieve. Vind de nieuwe veel mooier.stefan740 schreef:Tsja GTI met Bilstein,Akra,Abt naar een langzamere Z4 automaat....wil je een stap terug qua sportiviteit? Je hebt de nordschleife alweer even niet bezocht toch.
Oude Z4 is afgevallen?
Ik wil er in bouwjaar niet op achteruit....RVV schreef:Niet omdat ik zelf zo'n ding heb, maar ik weet wel zeker dat de Z4 Coupé een stuk meer DF bied.
Die had ik ook al gevonden.Chris van S. schreef:Is de 2.3 beetje vooruit te branden?
Op de FP staat het antwoord
http://www.driving-fun.com/25/home/test ... zijn-.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat kan natuurlijk. vind het zelf eigenlijk niet zo belangrijk.Ik wil er in bouwjaar niet op achteruit....
Gebruikers op dit forum: JdvPolo en 9 gasten