verder gewoon goed het boekje uit je hoofd stampen en gaan!
Jij hebt gelijk natuurlijk. Die programma´s zijn hartstikke onbetrouwbaarspykerboy schreef:aangezien ik binnen een maand (eindelijk) 18 word, ben ik alvast een tijdje bezig met het leren voor me theory examen. hierbij gebruik ik ook de CD van ANWB met proef examens etc
nou kreeg ik de vraag: moet u de voetganger voor laten gaan? ik stond geen zeebrapad maar wel haaietanden etc. ik antwoorde dus nee aangezien je voor haaietanden moet stoppen natuurlijk. toch kreeg ik te horen dat ik fout ben volgens het progamma. wie heeft er nou gelijk? ik of het progamma?
wie weet trouwens nog echt dingen die heel specifiek gevraagd worden op theory dat ik me daar op kan fixen?
Had jij nou haaientanden of die voetganger?spykerboy schreef:aangezien ik binnen een maand (eindelijk) 18 word, ben ik alvast een tijdje bezig met het leren voor me theory examen. hierbij gebruik ik ook de CD van ANWB met proef examens etc
nou kreeg ik de vraag: moet u de voetganger voor laten gaan? ik stond geen zeebrapad maar wel haaietanden etc. ik antwoorde dus nee aangezien je voor haaietanden moet stoppen natuurlijk. toch kreeg ik te horen dat ik fout ben volgens het progamma. wie heeft er nou gelijk? ik of het progamma?
wie weet trouwens nog echt dingen die heel specifiek gevraagd worden op theory dat ik me daar op kan fixen?
Ervaring?Petrolhead Tom schreef:Plaatjes van de situaties gewoon goed bekijken en logisch nadenken. Boekje even doorlezen en hopen dat er niet een bizar lekker wijf naast je zit.
Uhm, ik heb liever dat ze dat leren voordat ze het rijbewijs halen, dan dat ze dat na die tijd door trial and error leren.Robin Hartog schreef:Ervaring?Petrolhead Tom schreef:Plaatjes van de situaties gewoon goed bekijken en logisch nadenken. Boekje even doorlezen en hopen dat er niet een bizar lekker wijf naast je zit.![]()
@Achmed: Die vragen had ik als test destijds (gelukkig nog het oude examen). Vond het wel lastig als je gewoon nog 0 rij ervaring heb. Maar aan de andere kant is het gewoon logisch nadenken.
ik mis de optie D: gas gevenAhmed schreef:Tegenwoordig is het wel een stuk lastiger geworden met die verkeersinzicht vragen....
Zeg ik dat dan?Riceaux schreef:Uhm, ik heb liever dat ze dat leren voordat ze het rijbewijs halen, dan dat ze dat na die tijd door trial and error leren.Robin Hartog schreef:Ervaring?Petrolhead Tom schreef:Plaatjes van de situaties gewoon goed bekijken en logisch nadenken. Boekje even doorlezen en hopen dat er niet een bizar lekker wijf naast je zit.![]()
@Achmed: Die vragen had ik als test destijds (gelukkig nog het oude examen). Vond het wel lastig als je gewoon nog 0 rij ervaring heb. Maar aan de andere kant is het gewoon logisch nadenken.
Uiteraard logisch nadenken natuurlijk. Alleen soms krijg je van die vragen, waar alle antwoorden wel van toepassing kunnen zijn.....Robin Hartog schreef:Ervaring?Petrolhead Tom schreef:Plaatjes van de situaties gewoon goed bekijken en logisch nadenken. Boekje even doorlezen en hopen dat er niet een bizar lekker wijf naast je zit.![]()
Martijn_bmw schreef:ik mis de optie D: gas gevenAhmed schreef:Tegenwoordig is het wel een stuk lastiger geworden met die verkeersinzicht vragen....
Precies dat bedoel ik.Pennucciracing Luco schreef:Toeteren
Vinger opsteken
Raampje omlaag en schelden
Dreigend naar hem toe sturen
Jij hebt er zeker een paar keer over gedaan?Martijn_bmw schreef:verder gewoon goed het boekje uit je hoofd stampen en gaan!
Peric schreef:Jij hebt er zeker een paar keer over gedaan?Martijn_bmw schreef:verder gewoon goed het boekje uit je hoofd stampen en gaan!![]()
hoe kan je dan in 2 dagen les hebben gehad en afgereden??Xave30 schreef:. de mijne 2 dagen na mijn 18e verjaardag.
Goede techniek is anders als goed rijdenKoenM schreef:Hoe goed je ook al kunt rijden, de rijscholen smeren je toch nog wel minimaal 15 lessen aan.
Daarnaast duurt het na het aanvragen tegenwoordig ook 6-8 weken..
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 7 gasten