Mijn overwegingen zijn allemaal al uitentreuren voorbij gekomen, dus ik ga ze hier niet herhalen.
Bottomline is dat ik uitging van een Audi A6 of BMW 5, maar nu thuis kom met een Golf Gti....
Tja, 't kan verkeren

De oplettende kijker zal zien dat de velgen die er onder zitten niet de originele zijn.
Verhaal hierachter is bij mij bekend en ik heb er vrede mee.
De ware purist zal vloeken en tieren, maar ik moet er mee rijden en op termijn komen er wellicht, je weet maar nooit, nog wel andere velgen onder....
Wat er allemaal op en aan zit weet ik niet, aangezien ik het speclistje niet bij de hand heb.
Wel ben ik uitermate blij met de "echte" Gti bekleding :banaan: en weet ik dat er geen xenon op zit, maar ook daarvoor geldt "wellicht in de toekomst een keertje"
Vrijdag de 27ste wordt deze wagen, samen met de aankoop van senior afgeleverd en ik denk dat ik er pas maandagmorgen weer uitkom als ik moet gaan werken :twisted:
Mijn dochter vroeg al, "pappa, is dat een snelle auto ?"
Nou is snel en snelheid een relatief begrip, maar als je het rijtje auto's achter elkaar zet waar ik hiervoor in heb gereden, dan vind ik dit een snelle auto. ( Peug 205 1.4, Opel Astra 1.4, Volvo V40 1.8, Audi A4 2.5Tdi )
Mijn antwoord naar mijn dochter was dan ook een volmondig "JA" ( en daar gaat ze nog wel achter komen ook

Genoeg gel#l, piccies.......... :