Toch maar even hier geregistreerd, omdat ik me in de toekomst wat meer wil verdiepen in circuittraining en trackdays.
Mijn naam is Jasper, net 21 jaar oud en al zeer lang fan van auto's. Ik studeer nog in Arnhem (Communicatie en Multimedia Design) en in mijn vrije tijd run ik een bedrijfje samen met een compagnon. We verzorgen 3D animaties en visualisaties, fotografie en film, etc.
Een jaar geleden mijn eerste autootje gekocht. Een Mazda MX-5 uit 1991, een limited edition en voorzien van een Koni onderstel, Greddy turbo, etc. Een 1.6je opgepept naar zo'n 145pk, super leuk rijden natuurlijk.
Helaas al wat meer kilometers op de teller dus om een lang verhaal kort te maken, (het hele verhaal vertel ik nog wel in een apart topic) ik heb een nieuwe auto!
In November 2010 gekocht en net twee weken klaar, mijn prachtige Mazda MX-5 uit 1998! Maar tijdens de wintermaanden hebben we er uiteraard niet zomaar een MX-5 van gemaakt. Een aantal hoogtepunten:
- Flyin Miata FM II Turbo kit. (Garrett GT2554r, extra injectoren, link ECU)
- Flyin Miata intercooler.
- Flyin Miata instelbare vering.
- Flyin Miata 2.5" uitlaatsysteem.
- Flyin Miata lichtgewicht vliegwiel + Stage II koppeling.
- Mazdaspeed bodykit.
- Team Dynamics velgen. (met Hankook V12 Ventus banden in 205/40/R17)
- Nieuwe remschijven + Axxis Ultimate blokken. (PBR ULT's)
- Aluminium radiator
Twee weken terug naar de dyno geweest om alles af te stellen, resultaat; een prachtige 239pk en 300nm!
Uiteraard nog veel plannen, maar dat komt allemaal later.

Groeten,
Jasper