Vandaag eens een heerlijk stukje getourd. Met deze auto hou ik er toch een stuk relaxtere rij-stijl op na. Autobanen worden vermeden en gewoon heerlijk stuk rijden. 80 is ook hard genoeg. Met de omega probeerde je toch steeds harder de rijden, en de algemene rijstijl werd iets aggresiever. Met de honda gewoon lekker relaxed rond tuffen. Fantastisch al die ogen die op je zijn gericht als je door de stad rijd.
Vandaag ook bij een honda-hobbiest geweest die misschien nog een klepje voor een of ander vakje had liggen. Was helemaal verliefd op de auto. Bij het horen van de prijs die ik betaalde werd abrupt een paar kappen/deuren open getrokken om te kijken naar de aanwezige stickers. Exemplaren als deze, ongerestaureerd en helemaal origineel met meer kilometers op de teller gaan voor 5 a 6000 ''over de toonbank'', en mist meestal de originele radio. Een 6-voud van de prijs die ik betaalde.
Het is ook echt een fantastische auto, het beestje ademt bijna old-school.
Alleen al de stickers op de achterruit die ik absoluut laat zitten , die heffen het old-school effect omhoog.
Morgen eens werk van het deukje maken , wil 't toch weg hebben. en dan maar eens verkopen.