Knappe (jonge) vrouwen in een rokje, of een jurkje?
GF had gisteren een zomers jurkje aan en ik had meteen zin om mijn aandeel te leveren in het doorspelen van de familienaam.

Dennis Cavallino schreef: GF had gisteren een zomers jurkje aan en ik had meteen zin om mijn aandeel te leveren in het doorspelen van de familienaam.![]()
dvh schreef: Waar is die verdomde smilie ....
Die moet toegevoegd worden aan het DF-smiley pakket...Chris van S. schreef:dvh schreef: Waar is die verdomde smilie ....
Wie had dat gedacht! Wij zijn het eens!Robin Hartog schreef:Die moet toegevoegd worden aan het DF-smiley pakket...Chris van S. schreef:dvh schreef: Waar is die verdomde smilie ....
Petrolhead Tom schreef: Wie had dat gedacht! Wij zijn het eens!
Sterk argument, laten we de praktische kant niet uit het oog verliezen.Robin schreef:Een jurkje kan vlotter UIT dan 'n rokje +blouse dus doe mij maar 'n jurkje voor m'n vrouwtje.
Knappe jonge vrouwen zonder rokje of jurkje?Dennis Cavallino schreef:Het is zomer, dus waar kijk je liever naar in 2011:
Knappe (jonge) vrouwen in een rokje, of een jurkje?
Foto's graag, dan laten we wel weten welke familienamen er precies allemaal doorgespeeld moeten worden en welke juist helemaal niet.Dennis Cavallino schreef:GF had gisteren een zomers jurkje aan en ik had meteen zin om mijn aandeel te leveren in het doorspelen van de familienaam.Jurkjes zijn hot!
Kan ook met jurkje.Arthur schreef:Ja! Het rokje kan gewoon omhoog. Hoeft er niets uit, kan soms wel praktisch zijn
Robin Hartog schreef:Kan ook met jurkje.Arthur schreef:Ja! Het rokje kan gewoon omhoog. Hoeft er niets uit, kan soms wel praktisch zijn