De nieuwe Mercedes F-Cell Roadster in gedachten van de hedendaagse tijd en uiteraard de allereerste auto had Mercedes Benz iets te vieren. Samen met studenten is deze Fuel Cell Roadster ontwikkeld.
(opklik voor groot)
Daarnaast hadden we natuurlijk ook nog enkele Wereldprimeurs: Zo waren daar de
Ford Focus ECOnetic met 14% bijtelling:
(opklik voor groot)
de Ford Fiësta ECOnetic met 14% bijtelling:
(opklik voor groot)
De Ford Mondeo ECOnetic met 20% bijtelling:
(opklik voor groot)
En als laatste bij Ford, de C-max of S-Max ??? met ???% bijtelling (sorry niet echt aandacht aan besteed):
Daarnaast heeft ook ANWB nieuws, zoals al in een ander topic aangegeven gaan ze bij ANWB bezuinigen. Om dit doel te bereiken willen ze het wagenpark drastisch aanpakken en wordt oud materieel uit de musea getrokken om weer volwaardig bij de klant ter gestrande plaatse te komen om te helpen.
Daarnaast wordt bij ernstige schade die ter plaatse niet afgehandeld kan worden een afsleepwagen geregeld. De monteur van de ANWB zal hierbij gebruik maken van de overgebleven ruimte op de sleepwagen om zo brandstof te besparen.
Natuurlijk leest men dit topic uiterst serieus en verwacht ik ook lovende woorden over mijn journalistieke talent. Genoeg brekend nieuws voor vandaag dacht ik. Voor de mensen die dit topic echt door hebben gelezen een kleine beloning: KLIK hint beursbabes