Ik wil 2 setjes (9 velgen) op laten knappen,
zandstralen, misschien wat stoep randschade wegwereken, en spuiten in de orginele kleur.
Het gaat om 4 orginele contour velgen en 5 MS 2-spoke velgen.
Zelf weinig tijd en twee linke(r) handen dus ik zoek een goed "adresje" rond het groene hart...
Zeg maar tussen Utrecht en Breda, Rotterdam en Tiel...
Iemand ervaringen of een goed advies?
M3 velgen opknappen
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
M3 velgen opknappen
- Bijlagen
-
- IMAG0248 M3 2 spoke.jpg (9.6 KiB) 823 keer bekeken
- Martin van der Zwaard
Re: M3 velgen opknappen
Renoblast in Mijdrecht. Heb daar ooit een setje op laten knappen voor een 2.3-16V en die waren nog mooier dan nieuw. Kost wel wat maar dan heb je ook wat.
- Gert-jan
En anders even bij Erik langs van velgrenovatie: http://www.velgrenovatie.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zit in Zevenbergen en kan echt velgen weer in nieuwstaat maken, ook meerdelige velgen geen probleem. Ik heb mijn (ex)Breytons er al een keer heen gebracht en een maatje van me al 2 andere setjes.
Alleen grote kans dat het even duurt aangezien iedereen zijn zomervelgen er weer netjes onder wil hebben op het moment natuurlijk.
Zit in Zevenbergen en kan echt velgen weer in nieuwstaat maken, ook meerdelige velgen geen probleem. Ik heb mijn (ex)Breytons er al een keer heen gebracht en een maatje van me al 2 andere setjes.
Alleen grote kans dat het even duurt aangezien iedereen zijn zomervelgen er weer netjes onder wil hebben op het moment natuurlijk.
- Sjoerd MP BMW
Wheelcare in Zeeland N.B. tussen Uden en Oss.
Prijzen staan op de site.
Prijzen staan op de site.