Een cabriolet is gewoon een wijvenauto.
En welke auto's bedoel ik dan? Maak maar een lijst :twisted:

Ik trap af met een 1 serie cabrio. Een kerel in een leren bomberjack, grijs haar en een foute zonnebril. Gewoon te klef

Is sowieso niet van toepassing op jou Metin. De MX-5 is een roadster.Metchu schreef:ik doe hier niet aan mee...
"iemand in een M5 met 500PK die net de 1 meter 50 grens haalt heeft wat te compenseren" vind ik een betere stelling :jenna:
Downforce Hans schreef:Stelling klopt.
99% van de mannen die cabrio rijden laten zich daarna ombouwen tot vrouw heb ik in een wetenschappelijk blad gelezen.
Al die Cabrio's van Peugeot ( of moet ik CC's zeggen)RVV schreef:Een cabriolet is gewoon een wijvenauto.
En welke auto's bedoel ik dan? Maak maar een lijst :twisted:![]()
Ik trap af met een 1 serie cabrio
vandaag nog gedaan! [niet die tunnel dan]Hugo Bos schreef:E46 M3 in de Piet Hein tunnel, dak omlaag, 2e versnelling en lekker doorsleuren tot je 230 rijdt aan het eind voor de bocht. Op zo'n manier genieten lukt je niet in een coupeej
Je gaat me niet vertellen dat motor en bak nog heel zijn, 230 in z'n 2 man.Hugo Bos schreef:....2e versnelling en lekker doorsleuren tot je 230 rijdt....
+1allen schreef:Mijn ervaring leert dat mensen die zich zo verschrikkelijk afzetten tegen bepaalde dingen, het vaak zelf ook willen. Dus Rico is waarschijnlijk zelf iedere dag stiekem naar open auto's kijken. Helaas voor hem vindt vrouwlief een cabrio niet veilig voor de kinderen. Ze zouden maar eens per ongeluk uit de auto waaien. Uit frustratie krijg je dan weer zo'n waardeloze stelling van hem.
Maar best Rico, mensen belachelijk maken omdat jij onderdrukt wordt door de baas is not done...
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Streamline en 26 gasten