Het ontwerp is alweer meer dan 20 jaar oud, dus flink verouderd. En naar huidige maatstaven is ie gewoon underpowered. Maar in deze kleurencombinatie en met die wielen...... Daar moet toch elke petrolhead weke knieën van krijgen.

Zo, even aangepast, verder helemal eensMichel P schreef:Mooie kleur, alleen het interieur moet je leeg trekken, en dan Recaro's er in, wildlederen stuurtje, Turbo, goed onderstel en remmen en gaan.
Michel
Dacht je dat-ie dan ineens niet meer hoogtoerig was? Sterker nog, dan klimt-ie juist nog verder! 8)ErikMartijn schreef:Waarom zou je zo'n mooie hoogtoerige motor verknoeien met een turbo?
Tsja, ik ben mijn vaders SAAB turbo gewend en daar word ik nou niet echt blij van zullen we maar zeggen.Walter Dendunne schreef:Dacht je dat-ie dan ineens niet meer hoogtoerig was? Sterker nog, dan klimt-ie juist nog verder! 8)ErikMartijn schreef:Waarom zou je zo'n mooie hoogtoerige motor verknoeien met een turbo?
This is the twentieth century dude!
Met een goed formaat turbokit zal 'ie juist in de toeren knallen.ErikMartijn schreef:Tsja, ik ben mijn vaders SAAB turbo gewend en daar word ik nou niet echt blij van zullen we maar zeggen.Walter Dendunne schreef:Dacht je dat-ie dan ineens niet meer hoogtoerig was? Sterker nog, dan klimt-ie juist nog verder! 8)ErikMartijn schreef:Waarom zou je zo'n mooie hoogtoerige motor verknoeien met een turbo?
This is the twentieth century dude!
Tsja,spykerboy schreef:blijft een heerlijke auto alleen zijn ze nog veel te duur...
NSXRS schreef: ...
Allemaal redenen waarom ikzelf voor de NSX heb gekozen, had met alle mods die er bij mijn NSX opzitten voor hetzelfde geld ook in een Ferrari kunnen rijden, maar dat is niets voor mij
ThnxWalter Dendunne schreef:NSXRS schreef: ...
Allemaal redenen waarom ikzelf voor de NSX heb gekozen, had met alle mods die er bij mijn NSX opzitten voor hetzelfde geld ook in een Ferrari kunnen rijden, maar dat is niets voor mij![]()
daar herken je de echte 'gearheads' aan naar mijn mening.
Ah, mijn NSX voldoet bijna helemaal aan Michel's wensen zie ik... :banaan:Macboy schreef:Prachtige auto, echte klassieker die NSX. Verder met Michel eens.
LOL geen bezwaar tegen rood!!NSXRS schreef:Ah, mijn NSX voldoet bijna helemaal aan Michel's wensen zie ik... :banaan:Macboy schreef:Prachtige auto, echte klassieker die NSX. Verder met Michel eens.
Is alleen rood en heeft nog het originele stuur.....Recaro's staan klaar, moeten nog pas gemaakt worden
Foto's.NSXRS schreef:Ah, mijn NSX voldoet bijna helemaal aan Michel's wensen zie ik... :banaan:Macboy schreef:Prachtige auto, echte klassieker die NSX. Verder met Michel eens.
Is alleen rood en heeft nog het originele stuur.....Recaro's staan klaar, moeten nog pas gemaakt worden
Underpowered misschien wel als je naar de huidige motoren kijkt maar kwa weggedrag en wegligging zijn er genoeg huidige supercars die daar niet aan kunnen tippen.WinstonWolff schreef:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Het ontwerp is alweer meer dan 20 jaar oud, dus flink verouderd. En naar huidige maatstaven is ie gewoon underpowered. Maar in deze kleurencombinatie en met die wielen...... Daar moet toch elke petrolhead weke knieën van krijgen.
De reden waarom de oudere japanse wagens 280 pk hadden was niet ivm de belastingen, maar het was een gentlemens agreement tussen de japanse fabrikanten. Deze werd pas in 2004 opgeheven.Thijs van Wijk schreef:In Jappan belasting technisch underpowerd ja.. Net als veel jappen bakken kwam het nooit boven de 280pk uit... volgens de boekjes. Vaak zaten ze dan al op 300pk.
Maar iedereen weet hoe makkelijk je die motoren op kan voeren (ik kijk even naar mijn eigen impreza) zonder materialen te vervangen. ze werden er dus gewoon op gebouwd. Als je onder de 300PK blijft bij de GT-Turbo blokken kun je er 4 ton mee halen... redelijk netjes als je het mij vraagt.
Jammer van de automaat.Spijkerhard schreef:Als ik zo op Mobile.de kijk, is de startprijs voor deze wel heel gunstig....
Leuke tracktool ook?
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/3134/1399815
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten