(Hij had denk ik al 4 -bijna ongelukken- gehad in +/- 300 meter auto rijden......)
Nou, klem gereden, auto open getrokken en gaan praten... Gozer van een jaar of 25 die een herseninfarct of een bepaalde uitval leek te hebben.
Hij maakte spastische bewegingen leek 'niet op de wereld' te zijn... Aan de praat gehouden totdat de poltitie kwam!
Ondertussen ging constant de telefoon van die jongen en die nam de politie op. Jongen bleek slaapaanvallen te hebben volgens degene aan de telefoon, en politie moest de ambulance bellen.....
Nou, ik weggegaan, ik zou nog wel gebeld worden.....
Word ik dus gebeld toen straks, door de politie, jongen bleek gelukkig niks te hebben. het had een andere reden dat hij zo was...
Dus ik zeg, was hij onder invloed van drank of drugs?! Zegt de politie, daar mogen we niks over loslaten, Hij zal alleen voorlopig niet meer achter het stuur zitten want zijn rijbewijs is ingenomen....

Zat dus zwaar onder de drugs, wist gewoon niet meer waar hij was, leefde in z'n eigen wereldje.......
Echt zo ontzettend apart, en gelukkig stil kunnen zetten zodat er geen ongelukken zijn gebeurd.... (Was een kwestie van tijd!)
Echt ff zitten shaken van de adrenaline man, niet normaal....