http://www.porschelive.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Op de Porsche Paddock bruist het van gezelligheid met alle clubstands, merkenpresentaties, primeurs op lifestyle gebied. De rijke en imposante historie van het merk Porsche biedt iedere liefhebber een waar schouwspel aan prachtexemplaren. Op de Porsche Paddock kunnen verzamelaars, restaurateurs en liefhebbers onderdelen en accessoires voor hun passie vinden. Diverse bedrijven vormen het kloppende handelshart van het evenement.
De meest bijzondere wagens kunt u voorbij zien komen op het circuit en op de speciale Car Catwalk. Op deze Catwalk zal een dagvullend programma gepresenteerd worden waar ook schitterende modeshows, presentaties en interviews met bekende Nederlanders en coureurs zullen plaatsvinden! Op het gebied van lifestyle en fashion zullen toonaangevende bedrijven aanwezig zijn die u de nieuwste trends gaan presenteren!
Activiteiten voor Porsche rijders
Rijden in ieder type Porsche op de openbare weg is een sensatie op zich! Voor de Porscherijders biedt Porsche Scene Live diverse mogelijkheden om hun wagen eens te proberen op TT CIrcuit Assen. Wij bieden u onder meer het vrij rijen aan.
Bovendien heeft u gratis toegang tot het bekende naastgelegen Duitse Autosport Festival. U krijgt dus toegang tot 2 evenementen voor de prijs van 1!
13 juni Porschescene live TT circuit Assen
-
- GTRene
Re: 13 juni Porschescene live TT circuit Assen
komt er nog een 904? 8)
toch weer eens van dichtbij bekijken, de laatste keer dat ik een 904 zag was al denk 10<>14 jaar ofzo terug bij Pon
toch weer eens van dichtbij bekijken, de laatste keer dat ik een 904 zag was al denk 10<>14 jaar ofzo terug bij Pon

-
Re: 13 juni Porschescene live TT circuit Assen
Als ik nou een Porsche badge op de Lotus plak, zou ik dan binnenkomen? 

- GTRene