in een week tijd meerdere bekeken en de moed begon me al in mn schoenen te zakken wat een gare en afgetrapte auto`s ben ik tegen gekomen niet normaal.
uiteindelijk kwam ik een tegen op marktplaats origenele nederlandse auto 148000 km met nap en volledige history en een best pak aan rekeningen erbij wat er allemaal aan de wagen gedaan is.
dus gister ochtend vroeg richting den haag gegaan daar stond de m5 in de buurt,lange rit gehad uiteindelijk daar aangekomen stond de m5 al buiten op mij te wachten.buiten om zag de auto er gewoon superstrak uit op een klein beetje steenslag op de motorkap na.ik kon het bijna niet geloven had ik dan eindelijk de juiste m5 gevonden wat gepraat met de verkoper was zelf ook een liefhebber volgens zijn eigen woorden.
bakje koffie gedaan alle papieren grondig door gekeken en alles leek in orde.
toen was het tijd voor een proefrit de verkoper zei nog tegen mij wel even warm rijden ik zei is geen enkel probleem dus eerst een blokje rustig gereden toen was de olie op temp en toen kon het gas er wel even op volgens de verkoper.ik was echt onder de indruk welke versnelling je ook zit ze blijft gewoon trekken niet normaal bij terugkomst bij de zaak alles nog 1 keer goed doorgelopen en besloten om de m5 mee te nemen de terug reis verliep voorspoedig op de terug weg nog even een onderonsje gehad met een duitser in een hele dikke audi maar die besefte al snel dat het hier niet alleen om een m5 uitgevoerde 5 serie ging
tot zover mijn verhaal.
mods die nog gaan komen binnenkort zijn andere einddempers met x-pipe vind het uitlaat geluid wel een beetje tam met de standaard einddempers.ik zou er graag kelleners dempers onder willen hebben mocht iemand mij aan een site kunnen helpen waar ik deze kan kopen zou dat geweldig zijn.
wil de auto nog een stukje verlagen,heb ook na zitten denken over een setje 19 inch maar heb besloten dat ik verlopig de M wielen er nog onder hou.
veder zal de snelheidsbegrenzer verlegd worden zodat de 300 in theorie haalbaar is
foto`s zeggen altyd meer dan woorden zeg ik maar