Het mysterie van Oak Island
- Macboy
Het mysterie van Oak Island
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oak_Island_%28Canada%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Prachtig mysterie. De gedachte is een beetje dat het een buitenaards ras zou zijn geweest (staat volgens mij niet op deze site). Erich von Däniken heeft er volgens mij ook eens over geschreven.
Prachtig mysterie. De gedachte is een beetje dat het een buitenaards ras zou zijn geweest (staat volgens mij niet op deze site). Erich von Däniken heeft er volgens mij ook eens over geschreven.
- Mr. Blue Eyes
Re: Het mysterie van Oak Island
had er nog nooit van gehoord, en na het lezen van alles toch wel nieuwsgierig geworden haha
- Robin Hartog
Ik had dit niet moeten lezen, word altijd wel getrokken door dit soort verhalen; super interessant! 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Zeer interessant.
*Kijkt uit naar de volgende Pirates of the Carribean film waaar Sparrow (cs)geconfronteerd wordt met Blackbeard/Zwartbaard, die volgens de overlevering ook te maken gehad zou kunnen hebben met dit Money Pit verhaal*

*Kijkt uit naar de volgende Pirates of the Carribean film waaar Sparrow (cs)geconfronteerd wordt met Blackbeard/Zwartbaard, die volgens de overlevering ook te maken gehad zou kunnen hebben met dit Money Pit verhaal*
- GTRene
spannend 8)
dan vraag je je weer af hoe hebben ze het dan destijds zo diep kunnen krijgen
eneuh al die levens en geld wat het nu al heeft gekost, misschien meer dan de schat
der moet nog her en der ongelofelijk veel geld/goud verstopt liggen....reuze interessant en eventueel de documenten die je dan vind.
maja wil je je er echt in verdiepen gaat er veel tijd in zitten en moet je je maar afvrragen of de papieren/info klopt en dan rekening houdende met de tijd e.d. van destijds.
paar jaar terug een boer in de UK? kwam bij z'n land omploegen ineens gouden munten tegen...die heeft heel veel gevonden geloof ik 8)
dan vraag je je weer af hoe hebben ze het dan destijds zo diep kunnen krijgen

eneuh al die levens en geld wat het nu al heeft gekost, misschien meer dan de schat

der moet nog her en der ongelofelijk veel geld/goud verstopt liggen....reuze interessant en eventueel de documenten die je dan vind.
maja wil je je er echt in verdiepen gaat er veel tijd in zitten en moet je je maar afvrragen of de papieren/info klopt en dan rekening houdende met de tijd e.d. van destijds.
paar jaar terug een boer in de UK? kwam bij z'n land omploegen ineens gouden munten tegen...die heeft heel veel gevonden geloof ik 8)
- Robin
Dit is ook zo'n vakantie-eilandje waar ik in 1990 voor 't eerst was, voor de kust van Nicaragua.
Piraat Captain Henry Morgan had daar 'n cave waar ie volgens de overlevering een schat had verstopt, maar of 't allemaal waar is?
Herinner me nog vaag de excursie, maar had meer oog voor 'n jongedame uit Bogota op dat moment
http://nl.wikipedia.org/wiki/San_Andr%C ... rovidencia" onclick="window.open(this.href);return false;
Piraat Captain Henry Morgan had daar 'n cave waar ie volgens de overlevering een schat had verstopt, maar of 't allemaal waar is?

Herinner me nog vaag de excursie, maar had meer oog voor 'n jongedame uit Bogota op dat moment

http://nl.wikipedia.org/wiki/San_Andr%C ... rovidencia" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
piraat Robin
ohnee drenkeling Robin(son Crusoe) 

-
Als iemand nou iemand is die dit niet zonder plaatjes kan posten.....Robin schreef: jongedame uit Bogota op dat moment![]()
- Robin
LOL 21 jaar geleden. Internet? Heb ergens nog 'n paar foto's en heb haar zojuist op LinkedIn gezien, na 20,5 jaar geen contact. Lache!steve smith schreef:Als iemand nou iemand is die dit niet zonder plaatjes kan posten.....Robin schreef: jongedame uit Bogota op dat moment![]()

Is ingenieur in de biochemische toestanden. Haar pa was piloot bij Avianca herinner ik me nog.
Anyway back on topic.
- GTRene
niet wat voor mij?
of zeg je nu...ze lijkt te veel op der moeder

of zeg je nu...ze lijkt te veel op der moeder

- Robin
Mens is bijna 40 ook en heeft 2 kids zo te lezen.
Hier Rene en Romo/Steve:
Line up van de candidates voor miss Colombia in 2009, die we hebben ontmoet in Cartagena toen(juli 2009) bij fotoshoots en opnames. Heb met 'n aantal gesproken en we hebben foto's gemaakt. Herinner me Miss Huila, mooi vriendelijk kind die wat tevéél naar mij keek, aldus mijn vrouw die ook de foto's maakte. LOL, allemaal irl prima eigenlijk, heel sympathiek, niks arrogant:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7rDE6Ax9 ... re=related[/youtube]
Voor 't slapen gaan.

Hier Rene en Romo/Steve:
Line up van de candidates voor miss Colombia in 2009, die we hebben ontmoet in Cartagena toen(juli 2009) bij fotoshoots en opnames. Heb met 'n aantal gesproken en we hebben foto's gemaakt. Herinner me Miss Huila, mooi vriendelijk kind die wat tevéél naar mij keek, aldus mijn vrouw die ook de foto's maakte. LOL, allemaal irl prima eigenlijk, heel sympathiek, niks arrogant:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7rDE6Ax9 ... re=related[/youtube]
Voor 't slapen gaan.

- GTRene
nou kan ik niet meer slapen
wat een mooie meiden zitten daar bij, heerlijk slanke tailles...jummie 8)
volgens mij lopen daar mooiere meiden dan Brazilië? niet dat ik er veel ken
maar pfff
Colombia zou bijna aantrekkelijk zijn om te wonen

wat een mooie meiden zitten daar bij, heerlijk slanke tailles...jummie 8)
volgens mij lopen daar mooiere meiden dan Brazilië? niet dat ik er veel ken

Colombia zou bijna aantrekkelijk zijn om te wonen