Voorstel topic van mij: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =2&t=21655" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor mijn gevoel gaat er dan ook wat minder geluid naar achteren, zodat de passagiers daar wat beter deel kunnen nemen aan een conversatie...Erik K. schreef:Toerenteller was mij ook opgevallen
HiFi knop geeft op de ene stand een wat ruimtelijker geluid met wat meer laag, dan de andere stand.
Nog foto's van de motorruimte?
Heb nog een ander stuur (wat er bij aankoop erin zat) vond het te 'zakkelijk' overkomen en niet sportief, vandaar dat dit stuur erin zit, maar ook hier ben ik geen fan van hoorsiegerdehaan89 schreef:Nette auto! Copy van mijn 2.8je, zwart, coupé en RC303.
Jammer alleen dat je een auto koopt met maar '86xxxx km' (ik neem aan dat die origineel is) en er een afgestuurd stuur bij zit.. Ook mis ik wat beplating in je motorruimte/GT motorsport kapje op je veerpoot rechts en het plaatwerk naast je luchtfilter lijkt hobbel de bobbel? Ook zitten je nieren scheef of lijkt dat zo?
Verder mooi ding hoor, hopelijk ziet de mijne er ook weer zo uit na een stevige poetsbeurt!
Erik K. schreef:Goed bezig!
Zwarte nieren staan mooi, vraag me af hoe dat staat bij mijn Estoril M3
Ik heb een Intrax RSA schroefset besteld, maar waarschijnlijk blijft mijn auto op de orginele hoogte, wilde graag een wat sportiever (in te stellen) onderstel
Gebruikers op dit forum: Chaert-RS, jvb, Robbert92, S-RS, Sabberjoch, Vanreijmersdal en 8 gasten