Naar 3 jaar zoeken op forum's, markplaatsen, autoscout's, buitenland enz. eindenlijk de auto gevonden! Was dus 3 jaar lang opzoek naar een M3, genoeg aanbod in zou je zeggen? Tot je je eigen bepaalde eisen opleg, dan is het gewoon moeilijk! De eisen die ik had: Zwart metalic, 6 bak, 3,2 liter, zwart leder, km stand onder de 150000km, aangezien we blij mogen zijn als er 1 net exemplaar per jaar voorbij komt was het nog een flinke zoektocht. Uiteindelijk was het +- 3 weken terug zover nota been in ons klein NL stond er een zwarte M3 te koop met het volgende:
-BMW M3
-1997
-85000KM!!
-6 versnellingen
-Zwart Metalic
-Zwart leder interieur (verwarmd, lederen deurpanelen)
-Harman Kardon speakersysteem af fabriek
-BMW Bussines RDS
-BMW 6cd wisselaar
-Schuif/kanteldak
-Gehele onderhouds historie aanwezig
Gelijk afspraak gemaakt en vrijwel meteen na de proefrit de M3 gekocht

Auto is van duitse komaf, duitse eigenaar heeft er tm 1999 ingereden daarna is de beste man overleden, zijn ouders hebben toen de auto voor 6 jaar in de schuur laten staan. In 2003 is de auto naar NL gekomen met 25000km op de teller.
Inmiddels BBS RC velgen gemonteerd + Chrome telleringen(geen idee of ik het wat vind)
Ook een doos met onderelen bestelt bij de BMW dealer (GT corners, zwarte nieren, dom kapje etz..) Wil er nog een schroefset onderhebben van H&R of KW, ook nog aan het kijken voor een Carbon Airbox, en een Einsmann eindemper. Mischien ook nog nog eens kijken voor BBS LeMans velgen of iets van OZ. Voor de rest blijf die orgineel en ga ik er heerlijk van genieten

Pics: