OOOH ROMO OHOOOH!
- Petrolhead Tom
OOOH ROMO OHOOOH!
Ook dit draadje is om Romo succes te wensen met het bereiken van zijn 25000-ste post. Hij is de underdog maar vlak die nooit uit! 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Re: OOOH ROMO OHOOOH!
Even romo lokken

- Petrolhead Tom
-
Dit is meer Tom A. zijn klasse.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooi spul op die foto!
en die meisjes zijn ook wel prima eigenlijk.
en die meisjes zijn ook wel prima eigenlijk.
- Macboy
Kom op zeg ! Waar blijven de Romo stemmers ?
Ik heb uiteraard voor ROMO gestemd. De held van DF. De held van NOC-NSF. De held van NSFW.
Ik heb uiteraard voor ROMO gestemd. De held van DF. De held van NOC-NSF. De held van NSFW.
-
Hahaha NOC*NSF - NSFW. It rhymes well.
Mr. Green is ook mee eens.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
I`ve got myself a bad reputation here…………. 

- Knot
Komop, doorposten man... BMNSFW topics vollullen man!
- GTRene
hoe zou dat nou komenromo schreef:I`ve got myself a bad reputation here………….

Romo, je moet echt op facebook gaan oid, je kan alles zo instellen dat anderen niet veel zien als je dat zou willen...je kan zelfs invullen zo jij het wil...dus ook al klopt het niet, maar dan kun je rondkijken

ik doe het niet echt, maar jij hebt meer go power, en der zitten vele mooie dames daar die zich aanprijzen en de site als promotie gebruiken (modellen)
ga je als Romules (uit de Griekse oudheid

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik ga niet op facebook, linkedin en weet ik al wat er nog meer is…………………….dat ik hier als de bonte hond bekend sta vind ik meer dan genoeg…………..
Some damage controle to be done…………….
Some damage controle to be done…………….
- GTRene
ga je hele brave foto's posten?
ik denk dat je een keer mee moet doen aan een track-day, misschien lopen er een paar leuke ronde missen

ik denk dat je een keer mee moet doen aan een track-day, misschien lopen er een paar leuke ronde missen

- Petrolhead Tom
Romo ik kom Rene geregeld tegen in een niet nader te noemen gezellig etablissement in Enschede, schuif ook een keer aan voor een drankje en een dansje met een van de leuke dames aldaar. GTRene of ik regelen dat wel voor je! 

- duifjes.com
http://www.clubeldorado.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.casa-prive.com" onclick="window.open(this.href);return false;Petrolhead Tom schreef:Romo ik kom Rene geregeld tegen in een niet nader te noemen gezellig etablissement in Enschede, schuif ook een keer aan voor een drankje en een dansje met een van de leuke dames aldaar. GTRene of ik regelen dat wel voor je!

Tomkommer echt waar!
- Mike S.
- Auto: M135i
Ik heb die dames van Casa-prive even zitten bekijken.... maar dat is niet veel... en dan nog geld vragen ook he 

-
+ 100000
- romo
Als dat soort etablisementen optioneel voor mij zouden zijn, dacht je dan dat ik hier zoveel zou kunnen posten?
Ik vind het allemaal best………….het gaat zo die gaat………………...
Ik vind het allemaal best………….het gaat zo die gaat………………...
- JP
Mike S. schreef:Ik heb die dames van Casa-prive even zitten bekijken.... maar dat is niet veel... en dan nog geld vragen ook he
Da's veel geld....Shakes schreef:+ 100000

- Fernando
Ranzige wijven zijn het daar zeg... *BLEH*
Dit is trouwens de eerste foto als je googled op "ROMO":

Alleen wtf @ blauw snot?
Dit is trouwens de eerste foto als je googled op "ROMO":

Alleen wtf @ blauw snot?
-
Vlak achter het stationduifjes.com schreef:of http://www.casa-prive.comPetrolhead Tom schreef:Romo ik kom Rene geregeld tegen in een niet nader te noemen gezellig etablissement in Enschede, schuif ook een keer aan voor een drankje en een dansje met een van de leuke dames aldaar. GTRene of ik regelen dat wel voor je!
![]()

-
voor mij wel jaDa's veel geld.

- GTRene
zo is dat, eneuh niet goed, geld terugPetrolhead Tom schreef:Romo ik kom Rene geregeld tegen in een niet nader te noemen gezellig etablissement in Enschede, schuif ook een keer aan voor een drankje en een dansje met een van de leuke dames aldaar. GTRene of ik regelen dat wel voor je!

ohnee, daar waar wij wel eens komen kost het niks :banaan: zelfs geen entree kosten

de rit er heen en terug kost me meer dan dat ik daar besteed

en der lopen regelmatig best mooie meiden, dus als je geld hebt (heb ik niet) kun je ze drank voeren, dus Romo, jij zou dat makkelijk kunnen

- romo
Das geheel niet mijn stijl………..in een kroeg hangen al helemaal niet……………….verschrikkelijk vind ik dat…...
- GTRene
ook zeker niet mijn stijl, maja je "moet wat" ( bovendien gebruik ik dan de auto eensromo schreef:Das geheel niet mijn stijl………..in een kroeg hangen al helemaal niet……………….verschrikkelijk vind ik dat…...

magoed, toch een handige media, terwijl Internet ook niet mijn ding is maar gebrek aan beter

doch kun je er leuke dingen mee doen en of vinden natuurlijk, en ook wel eens een leuke dame weg gehaald 8)
zit jij niet op sport dan? zo te horen lopen daar ook af en toe super meiden en kun je ook nog nadien met ze in de sauna...

(ik heb al eeuwen geen sportschool gezien, maja wat wel met die no go René power e.d., maja scheelt wel weer kosten

-
Topic titel;
Tom heeft er zin in, ofzo?! Klinkt alsof ie in iemands kont loopt te heigen.....

Tom heeft er zin in, ofzo?! Klinkt alsof ie in iemands kont loopt te heigen.....